×

تغییر سرپرست مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران

تغییر سرپرست مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران

مراسم تودیع دکتر کدخدایی و معارفه دکتر منبتی به عنوان سرپرست جدید مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران امروز - 7 آذر ماه - در محل این مرکز برگزار شد

تغییر-سرپرست-مرکز-تشخیصی-و-آزمایشگاهی-استان-تهران وکیل 

مراسم تودیع دکتر کدخدایی و معارفه دکتر منبتی به عنوان سرپرست جدید مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران امروز - 7 آذر ماه - در محل این مرکز برگزار شد.

طول درمان در پزشکی قانونی تعیین نمی شود - برق گرفتگی شهری از دیدگاه پزشکی قانونی - جنون در پزشکی قانونی - آئین نامه تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی -  تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی در سال 1394 ابلاغ شد - کار در پزشکی قانونی در ردیف کارهای سخت و زیان آور قرار گیرد -  پزشکان تمایلی به خدمت درپزشکی قانونی ندارند 

دکتر قادی پاشا مدیرکل پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) استان تهران ضمن قدردانی از زحمات دکتر کدخدایی به عنوان رئیس سابق مرکز برای دکتر منبتی آرزوی موفقیت در امور و وظایف محوله را کرد.

قادی پاشا گفت: مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی از مراکز علمی و تشخیصی قطب و مرجع در کشوراست و این مرکز شاهرگ سازمان است و باید تمامی نظرات کارشناسی با دقت تمام به مراجع قضایی ارائه شود.

در پایان این مراسم نیز از زحمات دکتر کدخدایی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد. همچنین دکتر قادی پاشا حکم انتصاب دکتر سیدجلیل منبتی را به ایشان اعطا کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.