×

مشکلی در سئوالات آزمون وکالت اعلام نشده، ارایه کلید سئوالات به زودی

مشکلی در سئوالات آزمون وکالت اعلام نشده، ارایه کلید سئوالات به زودی

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از تشکیل دو کانون جدید در استان‌های یزد و سمنان خبر داد و گفت اکنون 23 کانون مستقل داریم که قرار است کانون‌های استان یزد و سمنان نیز به این 23 کانون اضافه شوند

مشکلی-در-سئوالات-آزمون-وکالت-اعلام-نشده،-ارایه-کلید-سئوالات-به-زودی وکیل 

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از تشکیل دو کانون جدید در استان‌های یزد و سمنان خبر داد و گفت: اکنون 23 کانون مستقل داریم که قرار است کانون‌های استان یزد و سمنان نیز به این 23 کانون اضافه شوند.

بهمن کشاورز در نشست خبری با اشاره به آزمون وکالت سال 94 گفت: 68 هزار و 150 داوطلب در این آزمون شرکت کردند و در مجموع حدود 6 هزار نفر از سراسر ایران در این آزمون غایب بودند.

وی افزود:‌ امسال آزمون وکالت نظم و ترتیب خوبی داشت و برگزاری این آزمون با سازمان سنجش کاملا هماهنگ بود و هیچ مشکلی در برگزاری آزمون گزارش نشد.

کشاورز خاطرنشان کرد: حداکثر نتایج آزمون وکالت امسال تا 6 دی ماه اعلام می‌شود، خوشبختانه همه داوطلبان نسبت به سئوالات راضی بودند.

کشاورز در ادامه با اشاره به برگزاری همایش اسکودا در 24 الی 27 آذرماه امسال گفت: میزبان این همایش کانون وکلای زنجان است. قرار است در این همایش موضوعاتی همچون لایحه وکالت که اکنون در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در انتظار نوبت برای رسیدگی است بررسی شود. همچنین یکی دیگر از موضوعات مطرح در این همایش پیوستن یا نپیوستن تشکیلات ماده 187 به کانون‌ها است و موضوع دیگر بررسی مواردی همچون بیمه وکالت و الزامی شدن دخالت وکیل در پرونده‌ها است که در همایش پیش رو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کشاورز در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا در آزمون امسال سوال اشتباه وجود داشت گفت: تا این لحظه که در خدمت شما هستم مشکلی در سئوالات آزمون دیده نشده است. امسال تنها سالی بود که حتی اشتباه تایپی هم اعلام نشد. بحمدالله ظرف چند روز آینده کلید سئوالات از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود. البته اگر احیانا سئوال یا سئوالاتی مشکل داشت ما از آن ابایی نداریم و اقدام مقتضی در مورد آن سئوالات انجام می‌شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.