×

کابوس های شبانه در زندان، راز قتل توسط سارق را فاش کرد

کابوس های شبانه در زندان، راز قتل توسط سارق را فاش کرد

سارقی که محکومیت خود را در زندان سپری می‌کند، به دلیل کابوس‌های شبانه‌اش، راز یک قتل توسط خود را فاش کرد

کابوس-های-شبانه-در-زندان،-راز-قتل-توسط-سارق-را-فاش-کرد وکیل 

سارقی که محکومیت خود را در زندان سپری می‌کند، به دلیل کابوس‌های شبانه‌اش، راز یک قتل توسط خود را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار قضایی تسنیم؛ سارقی که به جرم سرقت‌های متعدد برای سپری کردن محکومیت خود در زندان به سر می‌برد، با نگارش نامه‌ای خطاب به مسئولان زندان، راز قتل یک پسر جوان توسط خود را فاش کرد.

پس از ارجاع نامه این سارق به دادسرای جنایی تهران، صبح امروز وی در این دادسرا لب به اعتراف گشود و درباره جزئیات قتلی که مرتکب شده است، به محسن مدیر روستا؛ بازپرس ششم دادسرای جنایی تهران گفت: ساعت 10 شب 25 آذر ماه سال گذشته به دلیل خرید مواد مخدر برای دوستم نزد یک مواد فروش در زیر پل "محمد علی جناح" رفتم و پول زیادی با خود به همراه داشتم؛ این مواد فروش 25 ساله متوجه شد که پول زیادی همراه من است و قصد دزدیدن این پول‌ها را از من داشت، من هم با او درگیر شدم و با چاقو، ضربه‌ای به گردنش وارد کردم.

این جوان 20 ساله در ادامه اظهارتش به بازپرس جنایی تهران گفت: بعد از این قتل،‌ جسد پسر جوان را روی صندلی عقب پراید مسروقه‌ای که همراهم بود، گذاشتم و از آنجا به سمت جاده ساوه حرکت کردم، در جاده ساوه وقتی به جسد مقتول نگاه انداختم، دیدم خون زیادی روی صندلی ماشین ریخته است و درون ماشین پر از خون شده، به همین دلیل جسد را برداشتم و به صندوق عقب منتقل کردم، زمانی‌ هم که به "اسدآباد همدان" رسیدم جسد مقتول را درون دره‌ای رها کردم.

سارق جوان درباره علت افشای راز این قتل، به بازپرس گفت: بعد از این اتفاقات به دلیل سرقت بازداشت شدم و محکوم به زندان شدم، شب‌ها در زندان مدام کابوس این قتل را می‌دیدم و حتی نمیتوانستم غذا بخورم به همین دلیل تصمیم به افشای راز این قتل گرفتم.

با اعتراف این سارق به قتل، بازپرس جنایی تهران دستور بررسی و استعلام از پلیس آگاهی تهران و همدان را درباره کشف جسد در تاریخی که متهم این پرونده اقرار به قتل کرده را صادر کرد و در حال حاضر تحقیقات درباره صحت ادعای متهم این پرونده ادامه دارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.