×

پرداخت قبوض از حساب دیگران!

پرداخت قبوض از حساب دیگران!

فردی که با استفاده از رمز دوم یکی از بستگانش قبوض بانکی را پرداخت می کرد توسط پلیس فتا نیشابور خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد

پرداخت-قبوض-از-حساب-دیگران!

فردی که با استفاده از رمز دوم یکی از بستگانش قبوض بانکی را پرداخت می کرد توسط پلیس فتا نیشابور خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، پرونده ای در این خصوص تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ "سیدحسن حسینی" افزود: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد وجه برداشتی صرف خریدهای اینترنتی و پرداخت قبوض از طریق تلفن همراه شامل 50 فقره تراکنش طی 4 ماه از حساب شاکی بوده است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی متهم را که خانمی جوان و از بستگان شاکی بود شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم در بازجوئی های به عمل آمده در مواجهه با مستندات دیجیتالی کشف شده به برداشت های غیرمجاز در پی دستیابی به رمز دوم شاکی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، از شهروندان خواست اطلاعات بانکی خود شامل رمزهای عابر بانک مخصوصاً رمز دوم خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به منظور پیشگیری از سرقت حساب به صورت دوره ای رمزهای عابر بانک خود را تغییر دهند.

منبع : پلیس فتا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.