×

ترس از دعوا، مرگ مرد میانسال را رقم زد

ترس از دعوا، مرگ مرد میانسال را رقم زد

مرد میانسالی که به‌دلیل ترس از دعوا قصد داشت از پنجره ساختمان بیرون برود، با پرت شدن از بالای ساختمان جان خود را از دست داد

ترس-از-دعوا،-مرگ-مرد-میانسال-را-رقم-زد وکیل 

مرد میانسالی که به‌دلیل ترس از دعوا قصد داشت از پنجره ساختمان بیرون برود، با پرت شدن از بالای ساختمان جان خود را از دست داد.

 حدود ساعت 20 دیروز خبر مرگ مشکوک مرد میانسالی در منطقه تهرانسر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری 150 تهرانسر به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بعد از رسیدن مأموران به محل و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد میانسالی از طبقه سوم ساختمان سقوط کرده و به علت جراحات شدید جان خود را از دست  داده است، با توجه به اینکه فوت این مرد مشکوک به نظر می‌رسید، مراتب این حادثه به بازپرس کشیک قتل گزارش شد و سجاد منافی آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع این حادثه حضور یافت.

با بررسی‌های بیشتر درباره فوت مشکوک این مرد میانسال، تحقیقات از زن میانسالی که در محل وقوع حادثه حضور داشت، آغاز شد و این زن میانسال درباره علت این اتفاق به بازپرس جنایی تهران گفت: من در یک رستوران مشغول به کار هستم و مرد فوت کرده از همکاران من در این رستوران است، ساعتی پیش این مرد به دلیل مشکلات مالی‌اش از من تقاضای وجه نقد کرد و من نیز به او گفتم که می‌توانم مقداری پول به وی قرض دهم، به همین خاطر این مرد برای دریافت پول به اینجا آمد.

این زن در ادامه اظهاراتش به بازپرس جنایی تهران گفت: زمانی‌که این مرد جلوی در خانه ما رسید و من می‌خواستم به او پول قرض بدهم، ناگهان پسرم فرا رسید و درباره علت حضور این مرد از من دلیل خواست، من هم ماجرا را به پسرم توضیح دادم اما او به شدت عصبانی شده بود و توضیحاتم برایش قانع‌کننده نبود و به دلیل شدت عصبانیش چند گلدان و وسایل تزیینی را شکست، همکار من هم که ترسیده بود پسرم به او آسیب بزند، قصد داشت از پنجره اتاق به بیرون برود که متأسفانه به پایین پرت شد و جان خود را از دست داد.

با توجه به اینکه آثار درگیری این دو نفر با یکدیگر دیده نشده بود و با اطمینان از اینکه این مرد میانسال خودش از بالای ساختمان به پایین پرت شده بود، سجاد منافی آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران پرونده فوت این مرد را مختومه اعلام کرد و جواز دفن این مرد صادر شد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.