×

ارتباط با رسانه های استانی و ملی را تقویت می کنیم

ارتباط با رسانه های استانی و ملی را تقویت می کنیم

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، استفاده از نیروی انسانی متخصص را با توجه به تشکیل حوزه اطلاع رسانی، ارتقاء آگاهی‌های عمومی و افکارسنجی در معاونت اجتماعی و پیشگیری لازم و ضروری عنوان کرد

ارتباط-با-رسانه-های-استانی-و-ملی-را-تقویت-می-کنیم

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، استفاده از نیروی انسانی متخصص را با توجه به تشکیل حوزه اطلاع رسانی، ارتقاء آگاهی‌های عمومی و افکارسنجی در معاونت اجتماعی و پیشگیری لازم و ضروری عنوان کرد.

 مهدی جعفری اظهار کرد: در این رابطه باید همکاران قضایی را آموزش‌های فنی و تخصصی دهیم.

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: با دانشگاه‌ها و اساتید مختلف وارد مذاکره شدیم. نیازهای آموزشی در این رابطه متنوع است و فقط حوزه خبر، خبرنویسی و گزارشگری نیست.

وی ادامه داد: مبانی مختلف روابط عمومی، ارتباط جمعی، سوژه‌یابی، عکس‌های خبری و تحلیل خبر مورد توجه است و سعی داریم که رابط رسانه‌ای ما بتواند از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای برخوردار شود.

جعفری با بیان اینکه نیاز به اطلاع رسانی از عملکرد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به مردم و جامعه را احساس می‌کنیم اظهار کرد: در گام اول با شناخت نیازهای‌مان سرفصل های آموزشی را طراحی کردیم و در نهایت 11 مبحث اصلی را به اعضای حاضر ارائه خواهیم کرد و دعوت شدگان در 11 مبحث تخصصی آموزش می‌بینند.

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ادامه داد: مساله اثربخشی و سنجش آن بسیار مهم است و با تکنیک‌های مختلف که از لحاظ روش شناسی علمی مورد تایید است ارزیابی اثربخشی دوره‌ها را انجام خواهیم داد.

وی گفت: شرکت‌کنندگان گواهی‌های تخصصی معتبر دریافت خواهند کرد. این فرایند ارتباط با رسانه‌های استانی و ملی را تقویت می‌کند و در نهایت این کارگاه‌ها را با استفاده از روش های غیرحضوری و مجازی ادامه خواهیم داد.

دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی افزود: با ورود جدی به این عرصه در ادامه کار دوستان را از لحاظ مهارتی و دانشی حمایت خواهیم کرد و این آموزش استمرار خواهد داشت.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.