×

مرد شیشه ای برای ترک اعتیاد دوستش را دزدید

مرد شیشه ای برای ترک اعتیاد دوستش را دزدید

مرد شیشه‌ای پس از دستگیری به جرم آدم‌ربایی مدعی شد که برای ترک اعتیاد دوستش را دزدیده است

مرد-شیشه-ای-برای-ترک-اعتیاد-دوستش-را-دزدید وکیل 

مرد شیشه‌ای پس از دستگیری به جرم آدم‌ربایی مدعی شد که برای ترک اعتیاد دوستش را دزدیده است.

 نوزدهم خرداد ماه امسال مرد جوانی به نام سعید با مراجه به کلانتری 151 یافت‌آباد اعلام کرد که توسط دوست 29 ساله‌اش مورد آدم‌ربایی قرار گرفته است.

وی درباره جزئیات این آدم‌ربایی به مأموران گفت: ساعتی پیش درحال رفتن به منزلمان در محله یافت آباد بودم که دوستم مجید من‌ را صدا کرد و به منزلش دعوت کرد، بعد از خوش و بش با مجید متوجه شدم وی حالت طبیعی ندارد و شیشه مصرف کرده است، در یک لحظه من را با چاقو تهدید کرد و پس از گرفتن گوشیم، دستانم را بست.

این شاکی 26 ساله، اظهاراتش را اینگونه ادامه داد: مجید من را داخل صندوق عقب ماشینش انداخت و چون سر و صدا می‌کردم، صدای ضبطش را بلند کرد، من با تلاش فراوان توانستم دستانم را باز کنم و از صندوق عقب خودم را به بیرون پرت کنم که آسیب زیادی نیز دیدم.

با شکایت سعید از دوستش به جرم آدم‌ربایی شناسایی و دستگیری متهم پرونده در دستور کار اداره آگاهی تهران قرار گرفت تا اینکه چندی پیش مجید بازداشت شد و صبح امروز در مقابل آرش سیفی؛ بازپرس چهارم دادسرای جنایی تهران لب به اعتراف گشود و درباره انگیزه خود از آدم‌ربایی به بازپرس گفت: من معتاد به ماده مخدر شیشه هستم و هدفم از آدم‌ربایی این بود که سعید را به کمپ ترک اعتیاد ببرم و او را ترک دهم، تاکنون نیز افراد زیادی را به این شیوه ترک داده‌ام.

با توجه به اظهارات متهم پرونده و اقرار به آدم‌ربایی وی به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.