بانک اطلاعات وکلا وکیل وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری وکیل با سابقه موسسات حقوقی کارشناس دادگستری دفاتر اسناد رسمی
احمد حیدری
آدرس : تهران - خیابان میردامادغربی-نرسیده به ولی عصر-ساختمان 349-طبقه 2 شمالی
وب سایت احمد حیدری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
سرور ثانی نژاد
آدرس : تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده (بین بهارستان 5 و 6)، پلاک 34، طبقه همکف
تلفن تماس : 22779314 - 09124357415
وب سایت سرور ثانی نژاد وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
طیبه برزگر
آدرس : تهران - فلکه دوم صادقیه- ایتدای خیابان آیت الله کاشانی -بعد از بانک مسکن - پلاک 80-طبقه 3 واحد سوم
تلفن تماس : - 09122249601
وب سایت طیبه برزگر وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز ،با بیش از 10 سال سابقه کار و وکیل بانکها و موسسات مالی و اعتباری و وکیل شرکتهای خصوصی
فاطمه موذن
آدرس : تهران - انتهای حکیم غرب بلوار جوانمردان (تعاون) پلاک 18 ساخنمان نوبهار ط 6 واحد 19
تلفن تماس : 02144172650 - 09123255200
وب سایت فاطمه موذن وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز
علی جاوید
آدرس : تبریز ، 17 شهریور جدید ،جنب بانک ملی ، ساختمان ایران ، واحد A14
تلفن تماس : 04135572731 - 09141193504
وب سایت علی جاوید وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی و عضو هیئت علمی دانشگاه
فرانک وکیلی
آدرس : اصفهان - سه راه حکیم نظامی -ابتدای خیابان ارتش - دست چپ - پلاک 64
وب سایت فرانک وکیلی وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری منطقه اصفهان
مرتضی دستوری
آدرس : تهران-فلکه دوم صادقیه،بلوار آیت الله کاشانی-ایستگاه مهران ساختمان آرمیتا - پلاک77-طبقه اول-واحد8
تلفن تماس : 44007642 -44049071 - 09122546782
وب سایت مرتضی دستوری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری و کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل
محمد رضا مهرجو
آدرس : تهران سید خندان ابتدای خیابان دبستان کوچه شهید صفا فردوسی بلاک 24واحد 10
تلفن تماس : 02188463970 - 09123347471
وب سایت محمد رضا مهرجو وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز و دانشجوی دکتری حقوق خصوصی
بهزاد قوامی
آدرس : تهران - خیابان میردامادغربی-نرسیده به ولی عصر-ساختمان 349-طبقه 2 شمالی
وب سایت بهزاد قوامی وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز
احسان عابدین
آدرس : تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده (بین بهارستان 5 و 6)، پلاک 34، طبقه همکف
تلفن تماس : 22779314 - 09123956043
وب سایت احسان عابدین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
مطالب پربازدید
جدیدترین مطالب
 

نیاز به اطلاع رسانی به خواص داریم، دفاتر از دفترخانه ها حذف می شوند

ارسال شده توسط : پرتال اطلاع رساني وكالت آن لاين در تاریخ : 07-10-1394
نسخه چاپی ارسال به دوستان

مشاوره تلفنی با وکیل 09128304909

بخش بسیاری از خدمات سایت وکالت آنلاین رایگان میباشد ولی شما میتوانید با اهداء کمک های مالی خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایید.
نیاز به اطلاع رسانی به خواص داریم، دفاتر از دفترخانه ها حذف می شوند

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:‌ ما با عموم مردم مشکلی نداریم، مسئولان باید به یک فهم درست از آثار و خدمات دفاتر ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین اهمیت آن برسند.

احمد تویسرکانی در گردهمایی سردفتران و دفتریاران استان تهران که شب گذشته به مناسبت روز سند رسمی برگزار شده بود، اظهار کرد: کشور برای اینکه بتواند نیازهای مردم را پاسخ دهد، نیازمند آسیب‌شناسی و بازخوانی در حوزه‌های مختلف بود و خوشبختانه در این راستا، حوزه سردفتری و ثبت اسناد، پیشگام بودند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: شاید در مقاطعی، خدمات ثبتی به لحاظ اینکه گرفتار یک وضعیت سنتی بود، دچار ابهامات و تردیدهایی شد مبنی بر اینکه این خدمات چه میزان می‌تواند در جامعه تاثیر داشته باشد؟

تویسرکانی افزود: در ابتدای ورودم به سازمان ثبت اسناد و املاک به این نتیجه رسیدیم که اگر اقدامات، رویه‌ها و شیوه‌ها به همین منوال باشد، قطعاً نمی‌توانیم پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم. خوشبختانه با حمایت، مشارکت و همراهی سردفتران در رویه‌ها و شیوه‌ها بازنگری صورت گرفت و امروز آثار این اقدامات و برکاتش در جامعه ساری و جاری است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ما نیازمند شفاف‌سازی، تسریع و دقت در امور و ارائه خدمات با هزینه کم هستیم، گفت: متاسفانه امروز در جامعه ما، قیمت تمام شده خدمات در بخش‌های مختلف بالاست و بسیاری از هزینه‌ها، پنهان است. به طور قطع طبیعی است که اگر فعالیت‌ها، انرژی و توان ما متناسب با نتیجه نباشد، باید آسیب‌شناسی کنیم.

تویسرکانی گفت: در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بخش‌های مختلف، گرفتار مشکلات و ایرادات فراوان بودیم. به عنوان مثال در حوزه استفاده از کاغذ و اوراق بهادار مشکلات فراوان داشتیم. امروز در همین رهگذر چند ساله ده‌ها میلیون مکاتبه کاغذی حذف شده است. تبادل اطلاعات به صورت کاغذی مواجه با جعل‌ ها و خطاهای بسیاری بود، اما امروز همه مکاتبات به صورت برخط انجام می‌شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: بسیاری از اقداماتی که در گذشته با مراجعه حضوری انجام می‌شد، امروز بدون مراجعه حضوری به ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی، قابل انجام است. امروز این اطمینان در مردم ایجاد شده که با مراجعه به بانک‌ها، سند صادره را اعتبارسنجی می‌کنند.

تویسرکانی یادآور شد: در حوزه ثبت شرکت‌ها و موسسات با وضعیت بسیار نابسامانی مواجه بودیم، اما امروز با اصلاح فرایند‌ها سازمان ثبت را به شدت در راستای ارتقای سلامت اداری کمک کرده و توانستیم با اصلاح رویه‌ها، بسیاری از هزینه‌های پنهان را کاهش دهیم.

به گفته تویسرکانی بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای بین‌المللی و داخلی در بین دستگاه‌های موثر در بهبود فضای کسب و کار، سازمان ثبت مقام نخست را داشته است.

وی ادامه داد: ما در حوزه خدمات‌دهی، نیازمند پاسخگویی بروز و انطباق خود متناسب با نیازهای جامعه هستیم. fه طور قطع اگر از نیازهای جامعه عقب بمانیم، دچار مشکل می‌شویم. اگر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی و ضرورت تمسک به آن، تاکید می‌کنند، قطعاً این مساله نیازمند آسیب‌شناسی در همه حوزه‌هاست.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه نظام ثبتی اگر به نیازهای مردم پاسخ نمی‌داد، نمی‌توانست دوام داشته باشد گفت: همه خدمات ما باید در راستای افزایش اعتماد عمومی مردم به نهاد سردفتری باشد و روز به روز به ظرفیت‌های این نهاد افزوده شود. اگر پویایی، همکاری و همراهی با مردم داشته باشیم، روز به روز می‌توانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و افزایش دهیم.

تویسرکانی اقدامات انجام شده در حوزه سردفتری را قطعات متعدد از یک پازل خواند وی افزود: یکی از اقداماتی که ان شاء الله به سرعت اجرا می‌شود، حذف دفاتر از دفترخانه‌ها و آرشیو کردن سوابق دفاتر است و این اقدام مهم نیاز به همت جدی‌تر و همراهی شما دارد.

وی با بیان اینکه ما امروز نیاز به اطلاع رسانی به خواص داریم افزود: ما با عموم مردم مشکلی نداریم بلکه باید مسئولان به یک فهم درست از آثار و خدمات دفاتر و اهمیت آن برسند. اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد، نیازمند شفاف‌سازی در حوزه اقتصادی هستیم و مهمترین امر در این مسیر، تقویت ثبت رسمی است؛ همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بند 66 و 67 سیاست‌های ابلاغی برای تنظیم برنامه ششم توسعه به آن اشاره کردند و دستور دادند.

منبع : ایسنا
بخش بسیاری از خدمات سایت وکالت آنلاین رایگان میباشد ولی شما میتوانید با اهداء کمک های مالی خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایید.

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

هشدار رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک نسبت به موانع اجرای قانون کاداستر احمد تویسرکانی
آثار اظهارنامه و وضعیت مجهول المالکی در مقررات ثبت اسناد و املاک
حق ثبت سند رسمی بر عهده سازمان ثبت اسناد است
رشد مثبت طلاق در 64 درصد استان های کشور، کهگیلویه و بوشهر دارای بیشترین رشد طلاق
ثبت اسناد در مسیر شفاف سازی، حذف دفتر نویسی دستی تا پایان شهریور، ثبت سند خودرو فقط در دفاتر ثبت
راه اندازی دفتر حمایت از نوآوری در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد
خود مختاری مناطق آزاد از قوانین ثبتی!
شیوه های قدیمی ثبت اسناد در کشور کنار گذاشته می شود
حذف دفاتر ثبتی از 430 اداره ثبت اسناد و املاک
نشست کانون سردفتران با سازمان ثبت اسناد درباره حذف دفتر جاری

دیدگاه های شما

نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
نظر :
اختصاصی برای مدیر سایت ( درصورت انتخاب این گزینه نظر شما در وب سایت دیده نخواهد شد )
 
لطفا از ارسال سوالات حقوقی در این صفحه خودداری نمائید . به سوالات حقوقی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
 
 
کد امنیتی :
 
نسخه چاپی ارسال به دوستان

مشاوره تلفنی با وکیل 09128304909

 
رای شماره 27 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال مواد 18 و 44 و 61 مصوبه شماره 1388/11/14-10809/3/7 شورای اسلامی شهر برازجان آنچه درباره هبه و شرایط کلی آن باید بدانیم مجازات پخش تصاویر و فیلم افراد در فضای مجازی چیست؟ شرکت مددجویان زندان‌های استان تهران در حماسه اردیبهشت ۹۶ فردا؛ گردهمایی مترجمان رسمی با حضور معاون حقوقی مالیات تکلیفی چیست و چگونه محاسبه می شود؟ حنی مردم موجر هم نمی تواند جوازی برای تخلیه نکردن ملک اجاره ای باشد مجازات در چه صورت مشمول تخفیف می شود ؟ مرد همسر کش: زنم داخل شکم من GPS کار گذاشته بود رای شماره 591 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال مصوبه شماره 1391/10/12-1002 شورای اسلامی شهر قوچان تفاوت های حکم حضوری و غیابی چیست؟ رای شماره 1353 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای جیرفت و کهنوج کدام استان ها کمترین و بیشترین محکومان غیر عمد را دارند؟ تعیین تکلیف بستر و حریم رودخانه‌ها ظرف یک ماه آینده ساردوئیه جیرفت، شهری بدون طلاق اجرای مدل تعادلی فرهنک سازمانی در دادگستری های سراسر کشور قضات مقصر اگر یکی از همسایگان شارژ ساختمان را پرداخت نکند، تکلیف چیست؟ هرگونه اقدام تبلیغاتی از فردا ، جرم محسوب می شود تامین اجتماعی بخشنامه اصلاح احکام بازنشستگان پیش از موعد را ابلاغ کرد