×

مجازات های جایگزین حبس در گلستان اعمال می شود

مجازات های جایگزین حبس در گلستان اعمال می شود

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت مجازات های جایگزین حبس در گلستان اعمال می‌شود

مجازات-های-جایگزین-حبس-در-گلستان-اعمال-می-شود وکیل 

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: مجازات های جایگزین حبس در گلستان اعمال می‌شود.

هادی هاشمیان با اشاره به تاکیدات رییس قوه قضاییه درباره مجازات‌های جایگزین حبس گفت: در نشست‌های قضایی با قضات استان از آنان خواستیم حتی الامکان از مجازات‌های جایگزین حبس برای محکومیت افراد استفاده کنند.

وی افزود: خوشبختانه با تدابیر قضات استان، پاییز امسال در مقایسه با تابستان، 5/2 درصد کمتر مجازات حبس برای افراد صادر شد. رییس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: جزای نقدی و تعلیق از جمله احکامی است که به جای حبس برای محکومان صادر شده است.  وی در ادامه سخنان خود از کاهش 10 و نیم درصدی ورودی زندان‌های استان هم خبر داد و افزود: بازدید مستمر دادستان‌ها و قضات از زندان‌های استان و کنترل ورودی پرونده‌ها در دادگستری‌ها از علل این کاهش است.

این مقام ارشد قضایی استان، در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش مضاعف کارکنان دادگستری‌های استان، گفت: با تلاش همکاران ما در این بخش 5 هزار پرونده از 19 هزار پرونده‌ای که از سال 92 و پیش از آن، در شعب مانده بود پس از بررسی مجدد، رسیدگی و مختومه شد.

هاشمیان افزود: مجموع عملکرد مثبت همکاران در این حوزه‌ها دلیل اصلی ارتقای جایگاه استان گلستان به دوم کشور است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو از تشکیل 27 شعبه در دادسراها و دادگستری‌های سراسر استان برای رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی خبر داد و گفت: رویکرد ما در استان پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی است.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.