×

تمجید از برنامه های جمهوری اسلامی ایران در حوزه کودک

تمجید از برنامه های جمهوری اسلامی ایران در حوزه کودک

رییس کمیته حقوق کودک سازمان ملل گفت از فاصله گزارش سال 2005 تا کنون در زمینه ارتقای حقوق کودک در جمهوری اسلامی ایران اقدامات ارزنده ای انجام گرفته که قابل تقدیر است

تمجید-از-برنامه-های-جمهوری-اسلامی-ایران-در-حوزه-کودک

رییس کمیته حقوق کودک سازمان ملل گفت: از فاصله گزارش سال 2005 تا کنون در زمینه ارتقای حقوق کودک در جمهوری اسلامی ایران اقدامات ارزنده ای انجام گرفته که قابل تقدیر است.

 در دومین روز از جلسه دفاعیه گزارش حقوق کودک جمهوری اسلامی ایران و پس از گزارش اعضای هیات اعزامی کشورمان که در آن به پیشرفت‌های قابل توجه در زمینه های مختلف اشاره شد، رییس کمیته حقوق کودک در سخنانی به تحولات مثبت ایجاد شده اشاره کرد و گفت: از فاصله گزارش سال 2005 تا کنون اقدامات ارزنده ای انجام گرفته که قابل تقدیر است.

وی همچنین از نمایندگان کشورمان خواست در ادامه فعالیت‌ها، ارتقای حقوق کودک در برخی موارد باقی مانده را نیز در دستور کار قرار دهند.

همچنین در این جلسه یکی از دیگر اعضای کمیته حقوق کودک که سابقه حضور در کشورمان را نیز داشته است، به طور ویژه از اقدامات جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرده و گفت: ما کشور ایران را یک کشور توسعه یافته می دانیم و انتظار ما این است که در این کشور برنامه های متعالی تری در زمینه ارتقای حقوق کودکان انجام گیرد.

بر اساس این گزارش، نمایندگان قوه قضاییه، سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش و امور زنان در این جلسه، گزارش تفصیلی از اقدامات انجام شده ارایه کردند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.