×

پایان فرصت 7 روزه بررسی شکایات داوطلبان در هیات های نظارت استانی

پایان فرصت 7 روزه بررسی شکایات داوطلبان در هیات های نظارت استانی

فرصت 7 روزه هیات‌های نظارت استانی برای رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیات‌های اجرایی و اظهارنظر در مورد صلاحیت دیگر داوطلبان امروز پایان می‌یابد

پایان-فرصت-7-روزه-بررسی-شکایات-داوطلبان-در-هیات-های-نظارت-استانی

فرصت 7 روزه هیات‌های نظارت استانی برای رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیات‌های اجرایی و اظهارنظر در مورد صلاحیت دیگر داوطلبان امروز پایان می‌یابد.

داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت‌شان از سوی هیات‌های اجرایی مورد تایید قرار نگرفته‌ بود مهلت 4 روزه‌ای - 16 تا 19 دی ماه - داشتند تا شکایت خود را به هیات نظارت استان اعلام کنند.

گزارش‌ها و شکایات واصله ظرف مدت 7 روز پس از پایان مهلت دریافت شکایت در جلسه هیات نظارت استان رسیدگی و نتیجه صورت جلسه می‌شود. چنانچه نظر هیات اجرای مبنی بر رد صلاحیت داوطلب، مورد تائید هیات نظارت استان نیز باشد، هیات نظارت مذکور موظف است در این خصوص، نظر هیات مرکزی نظارت را نیز کسب نماید. هیات نظارت استان در مورد صلاحیت سایر داوطلبان نیز نظر خود را به هیات مرکزی نظارت اعلام می نماید. (ماده 52)

هیات‌های نظارت استانی از تاریخ 20 تا 26 دی ماه فرصت رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده با کسب نظر از هیات مرکزی نظارت و اظهارنظر در مورد صلاحیت دیگر داوطلبان و اعلام آن به فرماندار مربوطه را داشتند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.