×

برادرکشی پس از جنجال بر سر پول مواد

برادرکشی پس از جنجال بر سر پول مواد

پسر جوان پس از درگیری با بردارش بر سر پول خرید مواد وی را با ضربات چاقو به قتل رساند

برادرکشی-پس-از-جنجال-بر-سر-پول-مواد وکیل 

پسر جوان پس از درگیری با بردارش بر سر پول خرید مواد وی را با ضربات چاقو به قتل رساند.

 ساعت 18 دیروز مرد میانسالی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و با درخواست کمک از پلیس اعلام کرد، دو پسر 23 و 34 ساله‌اش در منزلش واقع در خیابان شوش با یکدیگر درگیر شده و بر روی هم چاقو کشیده‌اند.

با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 116 مولوی به محل درگیری اعزام شدند و پس از رسیدن به منزل مرد میانسال با جسد غرق در خون پسر 34 ساله‌اش مواجه شدند و با توجه به اینکه برادر مقتول در صحنه وقوع قتل حضور داشت، وی به عنوان متهم اصلی توسط مأموران بازداشت شد.

پس از تشکیل پرونده قتل عمد، مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و قاضی ایلخانی، بازپرس هشتم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع قتل حاضر شد.

متهم این پرونده درباره انگیزه قتل برادرش به بازپرس گفت: برادرم نادر معتاد به مواد مخدر بود و مدام بر سر پول مواد در منزلمان جنجال به پا می‌کرد، من همیشه رفتارهای او را تحمل می‌کردم، تا اینکه ساعتی پیش مجددا بر سر پول خرید مواد سر و صدایش بلند شد، اما این بار من بسیار عصبانی شدم و با نادر درگیر شدم، در حین دعوا  چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و ضرباتی را بر گردن و سینه‌اش وارد کردم.

با توجه به اظهارات پسر 23 ساله وی به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.