×

شورای نگهبان رسانه ها درباره تایید صلاحیت ها گمانه زنی نکنند

شورای نگهبان رسانه ها درباره تایید صلاحیت ها گمانه زنی نکنند

شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای، رسانه‌های جمعی مخصوصا مطبوعات و خبرگزاری‌ها را از گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی در خصوص تأیید صلاحیت‌ها، برحذر داشت

شورای-نگهبان-رسانه-ها-درباره-تایید-صلاحیت-ها-گمانه-زنی-نکنند وکیل 

شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای، رسانه‌های جمعی مخصوصا مطبوعات و خبرگزاری‌ها را از گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی در خصوص تأیید صلاحیت‌ها، برحذر داشت.

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِیدًا یُصْلِحْ لَکُمْ أَعْمَالَکُمْ ... (احزاب: 70-71)؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید! تقوای الهی پیشه کنید و سخن درست بگویید. تا خدا کارهای شما را اصلاح کند ...

در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، متأسفانه علاقه اصحاب رسانه‌ها به انتشار سریع اخبار موجب گردیده است شاهد پخش گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌پراکنی‌های فاقد اعتبار در خصوص تأیید و رد صلاحیت داوطلبان باشیم.

ضمن تقدیر و تشکر از فعالان عرصه رسانه و خبر در پوشش اخبار انتخابات انتظار می‌رود از انتشار گمانه‌زنی و شایعات در خصوص روند انتخابات، بپرهیزند.

بدیهی است در هر مرحله دست‌اندرکاران انتخابات از جمله نهاد شورای نگهبان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی و اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان گزارش‌ها و اخبار لازم را به اطلاع عموم خواهد رساند.»

به گزارش ایسنا، عصر یکشنبه یکی از خبرگزاری‌ها درباره نتیجه بررسی صلاحیت سیدحسن خمینی و آیت‌الله هاشمی خبری منتشر کرده بود که دقایقی بعد، آن را از خروجی خود حذف کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.