×

رضایی با فساد و رشوه سیستماتیک در کشور برخورد شود

رضایی با فساد و رشوه سیستماتیک در کشور برخورد شود

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت فساد و رشوه در کشور سیستمی شده و باید با این پدیده با جدیت برخورد شود

رضایی-با-فساد-و-رشوه-سیستماتیک-در-کشور-برخورد-شود

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: فساد و رشوه در کشور سیستمی شده و باید با این پدیده با جدیت برخورد شود.

 محمد ابراهیم رضایی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر به رئیس جمهور گفت: غفلت از مبارزه با فساد خسارات فراوانی به کشور می‌زند. وقتی اقرار داریم فساد و رشوه در کشور سیستمی شده باید این پدیده شوم با جدیت برخورد شود.

وی ادامه داد: ابتدا باید میدان فعالیت‌های اقتصادی را از مفاسد پاک کرد تا بتوانیم به اهداف بلند اقتصاد مقاومتی برسیم.

نائب رئیس کمیسیون شوراها خاطر نشان کرد: در مبارزه با فساد سیستمی باید از عملکرد صحیح دستگاه‌هایی که نقش محوری در کانون‌های جریان‌های پولی و مالی کشور دارند اطمینان حاصل کرد؛ از جمله برخورد قاطع با جریان فساد در بانک مرکزی و سیستم بانکی و ساختار مالیاتی و گمرکی کشور که عمده فسادها در این مسیرها شکل می‌گیرد.

رضایی یادآور شد: در وضع قراردادها و مناقصه‌ها در وزارت‌خانه‌ها و شهرداری‌ها باید دقت شود؛ مانند پروژه آب خمین که مصداق یک قرارداد فاسد بود و علی رغم تذکر به وزیر نیرو اقدامی به عمل نیامد.

نماینده مردم خمین در مجلس ادامه داد: مفسدان تا زمانی که شما معتقد به عدم سرک کشیدن به حسابشان هستید با خیال راحت به راه خود ادامه می‌دهند. امید است چاره‌ای بیندیشید و دولت را از شر مفسدان خلاص کنید.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو گفت:‌ سالهاست که پنج روستای شهرستان خمین به دلیل تجاوز و سوء استفاده مالک مزرعه آفرینش به آب چشمه باعث نابودی و خسارت به مزارع آن‌ها شده و سازمان تحت مسئولیت شما به شکایت‌ها و اعتراض مردم رسیدگی نمی‌کند. صدای آه و فغان مردم را بشنوید.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.