×

ربودن کودک معتاد به شیشه توسط مرد جوان

ربودن کودک معتاد به شیشه توسط مرد جوان

مرد جوانی که دختر 2 ساله‌ای را ربوده بود با اطلاع یافتن از شکایت مادربزرگ کودک، این کودک را به خانواده‌اش بازگرداند

ربودن-کودک-معتاد-به-شیشه-توسط-مرد-جوان

مرد جوانی که دختر 2 ساله‌ای را ربوده بود با اطلاع یافتن از شکایت مادربزرگ کودک، این کودک را به خانواده‌اش بازگرداند.

 10 دی ماه امسال زن میانسالی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران مدعی شد که نوه‌اش توسط مرد جوانی مورد آدم‌ربایی قرار گرفته است و درباره جزئیات این آدم‌ربایی به قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران گفت: دخترم به همراه فرزند خردسالش به خاطر اینکه از شوهرش طلاق گرفته بود از چند سال پیش در منزل من زندگی می‌کنند، دخترم ماده مخدر شیشه مصرف می‌کند و چندین بار متوهم شده است و گفته که نوه دختری‌ام را می‌کشد، روز گذشته زمانی‌که من حمام بودم مرد جوانی داخل خانه ما شد و نوه‌ام را دزدید، دختر من نیز همراه با این مرد جوان از خانه خارج شد.

زن میانسال در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: دختر من وضعیت روحی خوبی ندارد، شوهر سابق دخترم وی را به ماده مخدر شیشه معتاد کرده و به همین خاطر نوه بیگناهم نیز دچار اعتیاد شده بود. همچنین نوه 2 ساله‌ام از طریق مادرش به هپاتیت نیز مبتلا شده است.

با اظهارات این زن میانسال پرونده این آدم‌ربایی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت، چند روز بعد دختر این زن میانسال به منزل مادرش برگشت و یک روز بعد نیز این مرد جوان با توجه به اینکه از شکایت زن میانسال مطلع شده بود، دختر 2 ساله را به مادرش برگرداند و با توجه به بازگشت دختر 2 ساله به آغوش مادربزرگش قرار منع تعقیب برای مرد جوان صادر شد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.