×

سامانه های ارتباطی با معاون منابع انسانی قوه قضائیه راه اندازی شد

سامانه های ارتباطی با معاون منابع انسانی قوه قضائیه راه اندازی شد

سامانه پیام‌گیر صوتی، پنل پیام کوتاه، ارتباط مستقیم با معاون منابع انسانی از طریق پرتال جامع این معاونت و نیز آدرس ایمیل، با هدف برقراری ارتباط مؤثر میان کارکنان دستگاه قضایی و معاون منابع انسانی راه اندازی شد

سامانه-های-ارتباطی-با-معاون-منابع-انسانی-قوه-قضائیه-راه-اندازی-شد

سامانه پیام‌گیر صوتی، پنل پیام کوتاه، ارتباط مستقیم با معاون منابع انسانی از طریق پرتال جامع این معاونت و نیز آدرس ایمیل، با هدف برقراری ارتباط مؤثر میان کارکنان دستگاه قضایی و معاون منابع انسانی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس یه نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، پیام گیر صوتی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه با شماره 43619 - 021 یکی از سامانه‌های ارتباطی است که از طریق ضبط مکالمه تلفنی در اختیار کارکنان دستگاه قضا قرار گرفته است.

با راه انداری این سامانه کارکنان می‌توانند سؤالات، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت مستقیم و از طریق تماس تلفنی با معاون منابع انسانی مطرح کرده و پاسخ‌های خود را بدون صرف هزینه و زمان دریافت کنند.

همچنین با راه اندازی پنل پیام کوتاه اخبار، اقدامات، تصمیمات، برنامه و پیام‌های آموزشی از طریق پنل پیام کوتاه با شماره 500096990003 منتشر خواهد شد و این شماره قابلیت دریافت پیام‌های کارکنان دستگاه قضایی را نیز خواهد داشت.

سومین روش ارتباطی مستقیم با معاون منابع انسانی، مراجعه به پرتال جامع معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی www.qazahrm.ir است که با ورود به بخش ارتباطات سایت، امکان طرح سؤال به صورت مکتوب فراهم شده، همچنین آدرس ایمیل [email protected] جهت ارسال ایمیل به معاون منابع انسانی در دسترس است.

بر این اساس در یک طراحی زنجیره‌ای، ارتباطی مستمر و سریع با نیروی انسانی دستگاه قضایی در دورترین نقاط کشور با شخص معاون منابع انسانی برقرار می‌شود تا سؤالات و ابهامات و پیشنهادات از طریق سامانه‌های ارتباطی دریافت و  در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.