×

بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌ سرپرست و بد سرپرست

بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌ سرپرست و بد سرپرست

بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌ سرپرست و بد سرپرست

بررسی-لایحه-حمایت-از-کودکان-و-نوجوانان-بی‌-سرپرست-و-بد-سرپرست

کمیسیون اجتماعی در دستور کار دارد؛
بازدید از شورای اصناف کشور
بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

بررسی لایحه موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف در مورد مالیات بر درآمد و سرمایه و پروتکل ضمیمه آن بین دولت جمهوری اسلامی ایران و صربستان و ایران و مونته نگرو ، بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست و بررسی طرح اصلاح مواد(1) و (7) قانون نحوه اجرای قانون مربوط به خدمت نیمه وقت بانوان مصوب 1364 از موارد در دستور کار جلسه روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در روز یکشنبه از شورای اصناف کشور بازدید خواهند کرد.

کمیسیون اجتماعی در ادامه جلسات این هفته خود طرح بهسازی قراردادهای موقت کار و شرکت‌های پیمانکاری نیروی انسانی، طرح سرمایه گذاری – توسعه اشتغال و بخش خصوصی، موضوع مغایرت قانونی اساسنامه‌های سازمان تامین اجتماعی، سازمان بازنشستگی کشوری و سازمان بیمه خدمات درمانی را با حضور ریاست دیوان محاسبات کشور و طرح اصلاح قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوب 1382 را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کارگروه مواردخاص کمیسیون اجتماعی در جلسه روز یکشنبه خود بررسی شکوائیه واصله از کمیته امداد حضرت امام(ره) و کارگروه مشترک این کمیسیون در جلسه روز سه‌شنبه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1382 را در دستور کار دارد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.