چگونه زوجه برای طلاق اقدام کند؟

چگونه زوجه برای طلاق اقدام کند؟

چگونه زوجه برای طلاق اقدام کند؟

چگونه-زوجه-برای-طلاق-اقدام-کند؟

مرحله اول

مشاوره حقوقی تلفنی:

در صورتی زوجه تصمیم به طلاق گرفتن از شوهرش (زوج) را داشته باشند.می توانند از سرویس مشاوره تلفنی گروه وکلای هدیه عدالت خواه استفاده نمایند.
استفاده از این سرویس به شما امکان ارتباط با وکلای پایه یک دادگستری  و کارشناسان متخصص در زمینه طلاق را می دهد. . یاد آوری این نکته ضروری است که چون طلاق در قانون از حقوق مرد بوده و فقط در شرایط خاصی زن می تواند اقدام به تقاضای طلاق از شوهرش بنماید.پس لازم است قبل از هرگونه اقدامی از موقعیت و حقوق خود با خبر شود.
پس از طرح موضوع از طرف شما, مشاور به ارائه راهکارهای مفید حقوقی و اطلاعات پایه به شما می پردازد.با استفاده از مشاوره تلفنی میتوانید از قابلیت نتیجه گرفتن در پرونده خود مطمئن شده و سپس سایر اقدامات را انجام دهید.
مرحله دوم

مشاوره حقوقی حضوری:

در صورتی که پرونده  نیاز به بررسی و مطالعه توسط وکیل پایه یک داشته باشد و یا این که شخص بخواهد انجام اقدامات حقوقی طلاق خود را به وکیلی متخصص , با تجربه و مورد اعتماد بسپارند, می توانند از سرویس مشاوره حقوقی حضوری استفاده کنند.

مزایای مشاوره حقوقی:
این مشاوره به شما امکان استفاده از علم و تجربه وکیل( آقا یا خانم ) پایه یک دادگستری را می دهد. با راهنمای وکیل دادگستری می توانید شخصا مراحل پرونده خود را طی نموده و یا در صورت قبول پرونده از طرف وکیل در کوتاهترین زمان و با هزینه ای مناسب به نتیجه مطلوب برسید.مشاوره حضوری راهکار مناسبی برای بررسی دقیق و تخصصی پرونده شما می باشد.بهتر است برای پیشگیری از بسیاری از مشکلات حقوقی و آسیب های روانی و اطاله وقت قبل از اقدام به طلاق با استفاده از سرویس مشاوره حضوری از آخرین حق و حقوق خود مطلع شوید!!

در نظر داشته باشید شرایط و راهکار های  متفاوتی برای تقاضای طلاق از طرف زوجه وجود دارد که اگر بهترین راهکار را در پیش نگیرید به نتیجه مطلوب خود نخواهید رسید پس بهتر است از وکلای پایه یک دادگستری متخصص  در این زمینه استفاده کنید و راهنمایی بگیرید.

پس از حضور زوجه در دفتر گروه وکلای هدیه عدالت خواه , وکیل متخصص خانواده برای او توضیح می دهد که وی در صورتی میتواند از همسر خود جدا شود که یا از طرف وی وکالت در طلاق داشته باشد یا این که مالی به میزان مهریه ( ممکن است کمتر یا بیشتر از مهریه باشد) به همسرش ببخشد و در صورتی که همسرش از وی قبول کرد طلاق خلع بگیرد. یا این که برای دادگاه عذر موجهی را مطرح کند.لازم به ذکر هست که در صورت تخلف از هر یک از شرایط 12 گانه ضمن عقد , زوجه علاوه بر مطالبه حقوق خود می تواند از شوهرش جدا شود.
مرحله سوم

پیگیری پرونده در یاسا

    تنظیم قرارداد به صورت حضوری توسط وکیل قرارداد
    اعلام مدارک لازم از سوی وکیل قرارداد به موکل
    پرداخت مبلغ پیش پرداخت حق الوکاله توسط موکل
    رفع نقص از مدارک
    اعلام به موکل و رفع نقص مدارک توسط موکل طی سه روز
    ارجاع مجدد به وکیل قرارداد بلافاصله پس از رفع نقص توسط کارشناس
    امضای وکالتنامه وکیل توسط موکل در همان روز
    ارائه رسید به موکل مشتمل بر پرداخت مبلغ
    تنظیم دادخواست توسط وکیل ظرف 2 روز از تحویل مدارک
    ارجاع به دادگاه خانواده توسط وکیل ظرف 3 روز از تحویل مدارک
    تعیین وقت رسیدگی توسط دادگاه و اعلام به دفتر
    اعلام کارشناس به موکل در روز ابلاغ وقت رسیدگی
    جلسه رسیدگی
    صدور رأی
    پایان کار وکیل در صورتی که اجرا با موکل باشد.
    حضور در دفترخانه و اجرای حکم در صورتی که اجرا با وکیل باشد.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده

    مدارک ضروری همراه اصول: نکاحنامه , کپی شناسنامه زوجه , کپی کارت ملی زوجه , مدارک مقتضی و مستدل برای طلاق
    مدارک فرعی: کپی شناسنامه زوج   , کپی کارت ملی زوج

کلیه مراحل پرونده از قدم اول تا خط پایان و پیروزی توسط وکلا  و مشاوران پیگیری و به اطلاع موکل میرسد. سعی یاسا در این است که حضور موکل در دادگاه ( از جهت حفظ آرامش و دوری موکل از تشنج ها و بحث هایی که بین زوج و زوجه در حین طلاق در میگیرد) لازم نباشد. مگر اینکه قاضی حضور وی را لازم و ضروری بداند.

 

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.