×

وضعیت فضای مجازی نگران کننده است

وضعیت فضای مجازی نگران کننده است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین وضعیت فضای مجازی و ادبیات غیراخلاقی کاربران را نگران‌کننده عنوان کرد

وضعیت-فضای-مجازی-نگران-کننده-است وکیل 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین وضعیت فضای مجازی و ادبیات غیراخلاقی کاربران را نگران‌کننده عنوان کرد.

 حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: دادسرای قزوین اقدام به رصد فضای مجازی کرده است که نتایج حاصله از این رصد جای توجه و در بخش‌هایی جای نگرانی دارد.

وی ادامه داد: آنچه حاصل شده گویای این مطلب است که ای کاش این رصد را زودتر آغاز می‌کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: رصد برخی از افراد نشان می‌دهد متأسفانه افرادی در وقت کاری که به عنوان زمان خدمت به مردم تعریف شده است وقت قابل توجه و حتی زیادی را برای حضور در فضای مجازی صرف می‌کنند.

وی افزود: به هر حال هر کسی در مجموعه نظام اداری کشور در حال دریافت حقوق است به صورت شرعی و قانونی مکلف است برای حقوقی که دریافت می‌کند در مدت زمان حضورش خدمت ارائه کند.

صادقی نیارکی تصریح کرد: موضوع دیگری که در رصد فضای مجازی به چشم می خورد نوع حضور افراد است، متأسفانه بخش قابل توجهی از این حضور افراد به مطالبی مرتبط می‌شود که مطالب آن نشان از امر باطل دارد.

وی اعلام کرد: شبکه اجتماعی فضایی است که قطع یقین می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای ما فراهم کند ولی اگر این چنین پیش رود معایبش بیش از محاسن آن خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآور شد: در چند مورد شاهد بودیم که افراد مطرح به لحاظ سیاسی و اجتماعی در این شبکه‌ها وارد گروه‌ها شده‌اند و مطالبی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد که طرح برخی مطالب زیبنده شأن و جایگاه افراد نباشد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.