×

کشف و صبط درب سرقت شده یکی از مساجد تاریخی، 2 نفر بازداشت شدند

کشف و صبط درب سرقت شده یکی از مساجد تاریخی، 2 نفر بازداشت شدند

قاسمی گفت هفده ماه قبل درب مسجد تاریخی محمدیه نائین با قدمتی نزدیک به چهارصد سال مورد سرقت واقع شده بود که در این رابطه 2 نفر دستگیر و با صدور قرار تأمین قانونی بازداشت شدند

کشف-و-صبط-درب-سرقت-شده-یکی-از-مساجد-تاریخی،-2-نفر-بازداشت-شدند وکیل 

 قاسمی گفت: هفده ماه قبل درب مسجد تاریخی محمدیه نائین با قدمتی نزدیک به چهارصد سال مورد سرقت واقع شده بود که در این رابطه 2 نفر دستگیر و با صدور قرار تأمین قانونی بازداشت شدند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین، از کشف و ضبط درب سرقت شده یکی از مساجد تاریخی  خبر دادو گفت: هفده ماه قبل درب مسجد تاریخی محمدیه نایین با قدمتی نزدیک به چهارصد سال مورد سرقت واقع شد و بلافاصله با صدور دستور قضایی و با همکاری و هماهنگی با یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تحقیقات لازم برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام با اقدامات فنی و کارشناسی این درب که قرار بود در معامله ای به قیمت یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به فروش رسد، کشف و ضبط گردید.

دادستان نایین در پایان خاطرنشان ساخت: در این رابطه 2 نفر دستگیر و با صدور قرار تأمین قانونی روانه زندان شده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.