×

حبیبی عمده جرائم کارکنان دولت غیرعمدی است

حبیبی عمده جرائم کارکنان دولت غیرعمدی است

رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه عمده جرائم کارکنان دستگاه‌های دولتی استان غیرعمدی است، بر ضرورت رعایت کرامت انسانی در دستگاه قضایی‌ تاکید کرد

حبیبی-عمده-جرائم-کارکنان-دولت-غیرعمدی-است وکیل 

رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه عمده جرائم کارکنان دستگاه‌های دولتی استان غیرعمدی است، بر ضرورت رعایت کرامت انسانی در دستگاه قضایی‌ تاکید کرد.

 محمدرضا حبیبی در آیین افتتاحیه دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت استان یزد ضمن تبریک حماسه 7 اسفند، اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود پای صندوق‌های اخذ رای،‌ ولایت مداری و حمایت خود را از نظام انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت افزایش فضای فیزیکی دستگاه قضایی در استان یزد، اعلام کرد: به طور متوسط در هر ماه 2500 پرونده به سیستم قضایی استان وارد می‌شود.

حبیبی افزایش بازده‌ کاری،‌ تسریع در امور رسیدگی به پرونده‌های قضایی و افزایش رضایتمندی اقشار مختلف جامعه را از جمله اهداف افتتاح دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم کارمندان دولت در استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: حراست از شأن کارمندان دولت،‌ از دیگر اهداف افتتاح مجتمع دادسرای ویژه کارکنان دولت در استان یزد است.

وی همچنین کاهش بار ترافیک رسیدگی به پرونده‌های وارده به مجتمع قضایی دادگاه انقلاب و خیابان فرخی را از دیگر اهداف افتتاح دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم کارمندان دولت عنوان کرد.

رییس کل دادگستری استان در بخشی از سخنانش تامین و توسعه عدالت و رسیدگی به شکایات را از جمله مهمترین وظایف دستگاه قضایی در استان یزد برشمرد.

حبیبی در پایان با اشاره به افتتاح و انتقال شعبه 10،‌ 11،‌ 12 دادیاری و شعبه 2 و 3 بازپرسی در مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرائم کارمندان دولت استان، تاکید کرد: عمده جرائم کارکنان دستگاه‌های دولتی استان یزد غیرعمدی است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.