×

دادستان صومعه سرا احتمال ابتلا نوزاد سه روزه به یک بیماری، آخرین وضعیت پرونده سوختگی نوزاد سه روزه

دادستان صومعه سرا احتمال ابتلا نوزاد سه روزه به یک بیماری، آخرین وضعیت پرونده سوختگی نوزاد سه روزه

میرحسینی با تشریح آخرین وضعیت پرونده سوختگی نوزاد سه روزه در بیمارستان صومعه سرا گفت مستندات و مدارک لازم را جمع‌آوری و به پزشکی قانونی ارسال کردیم تا علت حادثه پیش آمده را بررسی و مشخص کنند تا ببنیم که سهل انگاری کادر پزشکی دلیل این اتفاق بوده یا موارد دیگری در این امر دخیل بوده است

دادستان-صومعه-سرا-احتمال-ابتلا-نوزاد-سه-روزه-به-یک-بیماری،-آخرین-وضعیت-پرونده-سوختگی-نوزاد-سه-روزه

میرحسینی با تشریح آخرین وضعیت پرونده سوختگی نوزاد سه روزه در بیمارستان صومعه سرا گفت: مستندات و مدارک لازم را جمع‌آوری و به پزشکی قانونی ارسال کردیم تا علت حادثه پیش آمده را بررسی و مشخص کنند تا ببنیم که سهل انگاری کادر پزشکی دلیل این اتفاق بوده یا موارد دیگری در این امر دخیل بوده است.

تشریح آخرین وضعیت پرونده سوختگی نوزاد سه ساله/ بررسی قصور پرستار در انتظار نظریه پزشکی قانونی«میرحسینی» دادستان عمومی و انقلاب صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده سوختگی یک نوزاد سه روزه در بیمارستان صومعه‎سرا اظهار کرد: بعد از اطلاع از خبر پیگیر این موضوع شدیم و به منظور کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات حادثه و دلیل این اتفاق با رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا صحبت کردیم.

وی ادامه داد: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا احتمال داد که نوزاد به بیماری «اس تی وی جانسون» مبتلا است که در این نوع بیماری پوست نسبت به دما، گرما و برخی داروها واکنش نشان می‌دهد.

میرحسینی افزود: مستندات و مدارک لازم را جمع‌آوری و به پزشکی قانونی ارسال کردیم تا علت حادثه پیش آمده را بررسی و مشخص کنند تا ببنیم که سهل انگاری کادر پزشکی دلیل این اتفاق بوده یا موارد دیگری در این امر دخیل بوده است.

دادستان صومعه سرا در ارتباط با وضعیت پرستار دخیل در این موضوع گفت: این موضوع شکایت خاص خود را دارد و رسیدگی به این پرونده بعد از ارسال نظریه پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده مذکور است و ما منتظر ارسال نظریه پزشکی قانونی هستیم.

همچنین پدر نوزاد مبتلا به سوختگی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان در تشریح ماجرای فوق اظهار کرد: 3 روز بعد از تولد فرزندم به علت اینکه وی دچار زردی شده بود به بیمارستان مراجعه کردیم و در پاسی از شب همسرم متوجه داغ بودن دستگاه شد و این مسئله را به پرستار مربوطه اطلاع داد.

وی ادامه داد: متاسفانه پرستار در پاسخ گفت من مسئول نیستم و منتظر بمانید تا پزشک بیاید و متاسفانه فرزندم از کف پا دچار سوختگی شد.

پدر نوزاد در پایان خاطرنشان کرد: فرزندم را به بیمارستان دیگری انتقال دادم و در آنجا مورد رسیدگی قرار گرفت و جزئیات موضوع را به دادستان اطلاع دادم که وی پیگیر این مسئله شده است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.