×

تسهیلات ویژه سازمان وظیفه عمومی ناجا برای مشمولان سرباز معلم و هیات علمی

تسهیلات ویژه سازمان وظیفه عمومی ناجا برای مشمولان سرباز معلم و هیات علمی

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از تسهیلات ویژه به مشمولان سرباز معلم و هیأت علمی خبر داد

تسهیلات-ویژه-سازمان-وظیفه-عمومی-ناجا-برای-مشمولان-سرباز-معلم-و-هیات-علمی وکیل 

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از تسهیلات ویژه به مشمولان سرباز معلم و هیأت علمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: مشمولان سرباز معلم و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها برابر سنوات گذشته در تیر ماه سال 1395 به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعزام می شوند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: این سازمان برای مشمولان متقاضی بهره مندی از این طرح ها، ارائه تسهیلات تنظیم تاریخ اعزام برای تیر ماه را در نظر گرفته است.

سرهنگ علیدوست ادامه داد: مشمولان متقاضی استفاده از تسهیلات فوق می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10 ) یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا در سامانه خدمات اینترنتی به نشانی www.vazifeh.police.ir ، نسبت به ثبت درخواست ، تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود از اردیبهشت ماه به تیرماه یا تعجیل تاریخ اعزام به خدمت خود به تیر ماه اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت آموزش در تاریخ یکم تیر ماه 95 و براساس زمان ثبت درخواست این مشمولان اولویت با مشمولانی است که زودتر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و سازمان نیز در حد توان با درخواست آنها موافقت می کند.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.