×

ارسال تصاویر مستهجن برای استاد، نتیجه کسر نمره قبولی

ارسال تصاویر مستهجن برای استاد، نتیجه کسر نمره قبولی

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی از دستگیری دانشجویی که به دلیل کسر نمره قبولی، پیام‌های مستهجن و مطالب غیر اخلاقی برای استادش ارسال می‌کرد، خبر داد

ارسال-تصاویر-مستهجن-برای-استاد،-نتیجه-کسر-نمره-قبولی وکیل 

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی از دستگیری دانشجویی که به دلیل کسر نمره قبولی، پیام‌های مستهجن و مطالب غیر اخلاقی برای استادش ارسال می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)، سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در تشریح خبر گفت: مدرس یکی از مراکز آموزشی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی تصریح کرد: این فرد در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا گفت مدتی است از سوی فردی ناشناس در محیط خصوصی تلگرام پیام‌های مستهجن و مطالب غیر اخلاقی دریافت می‌کند که مسبب آزار روحی، روانی و مشکلات خانوادگی برایش شده است.

سرهنگ جهانشیری افزود: با توجه به اظهارات این خانم کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی متهم آغاز کرده و متهم پرونده که دختری جوان بود را شناسایی کرد.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی تصریح کرد: این دختر جوان در تحقیقات اولیه پلیس فتا منکر هرگونه ارتباطی با پرونده شد و اظهار داشت سیم کارتش در اختیار داماد خانواده است که در بررسی‌های بعدی، شوهر خواهر این دختر به عنوان متهم اصلی پرونده مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: متهم که مردی 32 ساله و دانشجوی شاکی بود در مواجهه با دلایل فنی ناچار به بیان حقیقت شد و انگیزه خود از مزاحمت های مکرر برای شاکی را، عدم کسب نمره قبولی در درس ذکر کرد که ضمن تکمیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام شد.

سرهنگ جهانشیری به کاربران فضای سایبری و شبکه های اجتماعی هشدار داد: مراقب افعال خود در فضای سایبری باشند و هرکاری که در فضای واقعی انجام نمی دهند در فضای سایبری هم انجام ندهند زیرا در فضای سایبری هم به منظور حفظ حقوق شهروندی و حریم خصوصی نظارت کامل صورت می پذیرد.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.