×

اصلاح ذات البین، نگاه وکلا در حل اختلافات خانوادگی باشد

اصلاح ذات البین، نگاه وکلا در حل اختلافات خانوادگی باشد

حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت نگاه مجموعه وکلا و کارشناسان بویژه در زمینه اختلافات خانوادگی باید حل اختلافات و اصلاح ذات البین باشد

اصلاح-ذات-البین،-نگاه-وکلا-در-حل-اختلافات-خانوادگی-باشد وکیل 

 حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: نگاه مجموعه وکلا و کارشناسان بویژه در زمینه اختلافات خانوادگی باید حل اختلافات و اصلاح ذات البین باشد.

 رئیس شورای قضایی خراسان رضوی در دیدار با هیأت مدیره مرکز وکلا و کارشناسان خواستار توجه به سه اصل سرعت، صحت و دقت توسط وکلا و کارشناسان شد.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری که در دیدار با رئیس و اعضای هیأت مدیره مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه در استان خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می گفت با اشاره به اهمیت و جایگاه این مرکز افزود: جایگاه وکلا و کارشناسان مستقیماً به نحوه عملکرد کمی و کیفی آنها بستگی دارد و انتظار مردم و دادگستری از وکلا و کارشناسان محترم رعایت قانون، شرع و انصاف است.

وی نظرات کارشناسی را یکی از اسنادی دانست که می تواند در صورت صحت به اجرای عدالت و بسط و گسترش آن در جامعه کمک کند و در صورتی که نظرات کارشناسی و اقدامات وکلا مبتنی بر اصول قانونی، شرعی، اخلاقی و انسانی باشد بدیهی است آثار رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

مظفری خواستار تقویت علمی نظریه های کارشناسی شد و افزود: نظریات کارشناسی باید مبتنی بر عین واقعیت و عالمانه و علمی باشد در این صورت چنین نظری موجب اتقان آراء قضایی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خواستار توجه بیش از پیش به مسائل مربوط به خانواده شد و گفت: سیاست دادگستری استان اقداماتی در جهت تقویت بنیان خانواده می باشد و نگاه مجموعه وکلا و کارشناسان بویژه در زمینه اختلافات خانوادگی باید حل اختلافات و اصلاح ذات البین باشد.

گفتنی است در این دیدار همچنین رئیس هیأت مدیره مرکز امور وکلا و مشاوران ضمن تقدیر از حمایت های دادگستری استان گزارشی از انتخابات انجام شده مرکز مطرح کرده و خواستار استمرار این حمایت ها در سال جاری شد.

 

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.