×

نشست کانون سردفتران با سازمان ثبت اسناد درباره حذف دفتر جاری

نشست کانون سردفتران با سازمان ثبت اسناد درباره حذف دفتر جاری

رییس کانون سردفتران و دفتریاران از تشکیل جلسه با مسئولان ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و روسای کانون‌های چند استان درخصوص حذف دفاتر جاری و اسکن دفاتر سابق در سال جدید خبر داد

نشست-کانون-سردفتران-با-سازمان-ثبت-اسناد-درباره-حذف-دفتر-جاری وکیل 

رییس کانون سردفتران و دفتریاران از تشکیل جلسه با مسئولان ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و روسای کانون‌های چند استان درخصوص حذف دفاتر جاری و اسکن دفاتر سابق در سال جدید خبر داد.

جلسه‌ای با حضور محمدرضا دشتی اردکانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران، محمدمهدی انجم‌شعاع معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، هاشم کارگر معاون توسعه فناوری سازمان ثبت، مسعود مقدس مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایت سازمان ثبت، مرادی مدیرکل امور اسناد و سردفتران و مبینی مدیرکل دفتر توسعه نرم افزار سازمان ثبت، اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران و روسای کانون‌های اصفهان، قم، قزوین، گیلان و مازندران امروز (شنبه) در محل کانون سردفتران و دفتریاران تشکیل می‌شود.

محمدرضا دشتی اردکانی گفت: در سال جدید دفاتر جاری در دفاتر اسناد رسمی حذف خواهد شد که جلسه امروز به این موضوع اختصاص دارد.

وی افزود: همچنین اسکن دفاتر سابق که به صورت سنتی نوشته شده است و داده‌ آمایی پرونده‌های سابق در سامانه ثبت و نحوه چگونگی و اجرای آن در این جلسه بررسی می‌شود.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی که با روسای کانون سردفتران و دفتریاران صورت خواهد گرفت، امیدورایم بتوانیم به صورت متحدالشکل در سراسر کشور این اقدام را عملی کنیم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.