×

دیه یک میلیاردی، مرد اسید پاش را از ادامه حبس نجات داد

دیه یک میلیاردی، مرد اسید پاش را از ادامه حبس نجات داد

«تمام دار‌ و‌ ندارمان را فروختیم تا دیه میلیاردی قربانی را پرداخت کنیم البته به او حق می‌دهم که این دیه را مطالبه کند » عامل اسیدپاشی به داوود روشنایی که نوروز امسال توسط پسر جوان بخشیده شد، دیروز با گفتن این جمله در جلسه محاکمه خود، درخواست بخشش کرد

دیه-یک-میلیاردی،-مرد-اسید-پاش-را-از-ادامه-حبس-نجات-داد وکیل 

«تمام دار‌ و‌ ندارمان را فروختیم تا دیه میلیاردی قربانی را پرداخت کنیم البته به او حق می‌دهم که این دیه را مطالبه کند.» عامل اسیدپاشی به داوود روشنایی که نوروز امسال توسط پسر جوان بخشیده شد، دیروز با گفتن این جمله در جلسه محاکمه خود، درخواست بخشش کرد.

دوم آبان 84، خبر وقوع یک حادثه اسیدپاشی در رسانه‌ها منتشر شد. خبر این بود که ساعت 11 و 30 دقیقه در حوالی محله مجیدیه جوانی ناشناس سید داوود روشنایی را تعقیب می‌کند،‌ مقابلش ظاهر می‌شود و زمانی که داوود علت این اقدامش را جویا می‌شود، فرد ناشناس ظرف حاوی اسید را روی صورت او می‌پاشد.

داوود می‌گوید: پس از آنکه اسید به صورتم ریخته شد، دیگر متوجه چیزی نشدم، اما پس از آن شهروندان با اورژانس تماس گرفتند و مرد اسیدپاش به نام «حمید» را نیز در محل دستگیر کردند.

پس از محاکمه مرد اسیدپاش در شعبه 71 دادگاه کیفری، او به قصاص و دیه محکوم شد که پس از گذشت بیش از 10 سال از این ماجرا، قربانی اسیدپاشی با حضور در دادسرا مرد اسیدپاش را بخشید.

دیروز مرد اسیدپاش از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری و به ریاست قاضی مقدم‌زهرا پای میز محاکمه قرار گرفت.

مرد جوان در دفاع از خود گفت: برای کسب رضایت شاکی یک میلیارد و 200 میلیون تومان به او دادیم. البته من به داوود حق می‌دهم. او به خاطر اشتباه من زیبایی و صورت خود را از دست داد. حالا هم از کار خود پشیمانم. برای تهیه دیه شاکی تمام دار و ندارمان را فروختیم.

قضات پس از دفاعیات مرد جوان، رای خود را صادر کردند و او به زودی آزاد می‌شود.

منبع : خبر آن لاین

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.