×

ماجرای پیامک های دردسرساز قرعه کشی و مسابقه

ماجرای پیامک های دردسرساز قرعه کشی و مسابقه

رئیس پلیس فتا کرمان گفت روزانه پیامک هایی از سوی کلاهبرداران به مخاطبان درباره برنده شدن در قرعه کشی، مسابقه و دیگر عناوین ارسال می شود که مخاطبان را دچار سردرگمی و دردسر می کند

ماجرای-پیامک-های-دردسرساز-قرعه-کشی-و-مسابقه وکیل 

رئیس پلیس فتا کرمان گفت:روزانه پیامک هایی از سوی کلاهبرداران به مخاطبان درباره برنده شدن در قرعه کشی، مسابقه و دیگر عناوین ارسال می شود که مخاطبان را دچار سردرگمی و دردسر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)،سرهنگ کامبیز اسماعیلی با اشاره به این که آگاهسازی به عنوان مقدمه و مکمل برخوردهای پلیسی می تواند در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار موثر باشد، گفت: هیچ برنده ای در قرعه کشی با پیامک مطلع نمی شود.

وی افزود: برای دریافت پول لازم نیست فرد دریافت کننده وجه ، کارت عابر بانک خود را وارد دستگاه کند بلکه این کار به صورت یک طرفه توسط واریز کننده وجه عملی خواهد بود.

اسماعیلی گفت: زبان انگلیسی دستگاه خودپرداز بانک مخصوص کسانی است که با زبان فارسی آشنا نیستند این کار یک کلاهبرداری است.

این مقام انتظامی تاکید کرد: برای اطمینان از واریز پول به کارت بانکی فقط موجودی بگیرید اصرار برای ورود به قسمت انتقال وجه، نیست.

رئیس پلیس فتا در پایان گفت:شهروندان بدانند برای دریافت جایزه هزینه ای پرداخت نمی شود بنابراین در مواجهه با چنین پیامک هایی در اسرع وقت با پلیس تماس بگیرند.

منبع : پلیس فتا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.