×

ویلچرها و موتورسیکلت های برقی بیمه می شوند، صدور گواهینامه در طرح حمایت از عبور و مرور معلولان و سالمندان

ویلچرها و موتورسیکلت های برقی بیمه می شوند، صدور گواهینامه در طرح حمایت از عبور و مرور معلولان و سالمندان

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت در طرح حمایت از عبور و مرور معلولان و سالمندان ویلچرها و موتورسیکلت‌های برقی بیمه می‌شوند

ویلچرها-و-موتورسیکلت-های-برقی-بیمه-می-شوند،-صدور-گواهینامه-در-طرح-حمایت-از-عبور-و-مرور-معلولان-و-سالمندان

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح حمایت از عبور و مرور معلولان و سالمندان ویلچرها و موتورسیکلت‌های برقی بیمه می‌شوند.

ابوالفضل ابوترابی ؛ اظهار داشت: در طرح حمایت از عبور و مرور معلولان و سالمندان برای ویلچرها و موتورسیکلت‌های برقی افراد مشمول گواهینامه صادر می‌شود تا این افراد نیز از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: در این طرح برای معلولان و سالمندان دارای موتورها و ویلچرهای برقی، اجازه صدور گواهینامه به راهنمایی و رانندگی داده می‌شود تا دیگر این افراد در هنگام بروز حادثه به جرم نداشتن گواهینامه جریمه نشوند.

ابوترابی ادامه داد: معلولان و سالمندانی که از ویلچرها و موتورسیکلت‌های برقی استفاده می‌کنند در هنگام تصادفات به دلیل نداشتن گواهینامه مقصر شناخته شده و در پرداخت دیه دچار مشکل می‌شوند که امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم از آن‌ها حمایت کنیم.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر این طرح اعلام وصول شده و در مجلس دهم در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.