×

ارسال نظریه ناجا در مورد آلت قتاله قاتل ستایش، چهارشنبه زمان صدور کیفر خواست

ارسال نظریه ناجا در مورد آلت قتاله قاتل ستایش، چهارشنبه زمان صدور کیفر خواست

دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت با ارسال نظریه اداره تشخیص هویت ناجا در مورد آلت قتاله روز چهارشنبه برای متهم کیفر خواست صادر می شود

ارسال-نظریه-ناجا-در-مورد-آلت-قتاله-قاتل-ستایش،-چهارشنبه-زمان-صدور-کیفر-خواست

دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: با ارسال نظریه اداره تشخیص هویت ناجا در مورد آلت قتاله روز چهارشنبه برای متهم کیفر خواست صادر می شود.

ارسال نظریه اداره تشخیص هویت ناجا در مورد آلت قتاله قاتل شتایش/چهارشنبه زمان صدور کیفر خواستابوالقاسم مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب ورامین، در خصوص زمان صدور کیفرخواست برای قاتل ستایش قریشی اظهار داشت: امروز نظریه اداره تشخیص هویت ناجا در رابطه با آلت قتاله به دادستانی ارسال شد.

وی افزود: با ارسال نظریه پلیس در مورد آلت قتاله روز چهارشنبه برای قاتل کیفر خواست صادر می شود و به احتمال زیاد چهارشنبه و یا شنبه هفته آینده پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال می شود.

مرادطلب با اشاره به نظریه اداره تشخیص هویت ناجا در خصوص آلت قتاله گفت: بالاخره اداره تشخیص هویت ناجا نظر خود را در خصوص آلت قتاله که یک قبضه چاقو بوده، صادر و ارسال کرده و امروز به دست ما می‌رسد.

گفتنی است، پیش از این نظریه مددکاری نیز در خصوص قاتل پرونده صادر شده بود که مددکار پرونده علت قتل را عوامل محیطی و تأثیر شبکه‌های مجازی ناسالم تشخیص داده بود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.