×

آزادی 296 زندانی غیر عمد با گذشت 3 میلیاردی شکات

آزادی 296 زندانی غیر عمد با گذشت 3 میلیاردی شکات

تقی پور از آزادی 296 زندانی جرایم غیرعمد استان آذربایجان شرقی با گذشت 3 میلیارد تومانی شکات در سال 94 خبرداد

آزادی-296-زندانی-غیر-عمد-با-گذشت-3-میلیاردی-شکات

 تقی پور از آزادی 296 زندانی جرایم غیرعمد استان آذربایجان شرقی با گذشت 3 میلیارد تومانی شکات در سال 94 خبرداد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی ستاددیه کشور، تقی پور از آزادی 296 زندانی جرایم غیرعمد استان آذربایجان شرقی با گذشت 3 میلیارد تومانی شکات در سال 94 خبرداد.

مدیرعامل ستاددیه استان آذربایجان شرقی در دومین جلسه هماهنگی برای برگزاری جشن‌های گلریزان رمضان 95 گفت: در سال 94 به همت مردم نوع‌دوست استان تعداد 296 نفر از محکومان مالی و و بدهکاران دیه از بنده حبس رهایی یافتند که مجموع بدهی این افراد بالغ بر 11 میلیارد و 200 میلیون تومان بود.

وی در راستای تامین اعتبار لازم برای آزادی این مددجویان اظهار کرد: در فرآیند آزادی این محبوسان واجد شرایط دستگیری در مرحله اول به میزان 3 میلیارد تومان از سوی شکات و طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شد.

مدیرعامل ستاددیه استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در ادامه روند آزادی این زندانیان در قالب وام بدون بهره مبلغ 3 میلیارد تومان هم از این محل تامین و مابقی با کمک‌های موردی خیرین و نیکوکاران شریف پرداخت گردید.

تقی‌پور برگزاری جشن‌های با شکوه گلریزان را از الویت‌های اصلی این ستاد اعلام کرد و گفت: یک ماه باقیمانده تا ماه مهمانی خدا هفته گذشته نخستین جلسه مشترک خود را به همین منظور با مدیران ثبت و اسناد و نمایندگان کانون وکلا و سازمان نظام مهندسی استان برگزار کردیم تا در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر این مراسم گاه برداریم.

وی با بیان این که ستاد دیه نسبت به زندانیانی که باعث اخلال در نظم عمومی می‌شوند هیچ تکلیفی ندارد، تصریح کرد: هرچند بحث حبس‌زدایی از الویت‌های ما است اما به دلیل اعتماد عمومی خیرین به این ستاد ریالی از مبلغ اهدایی از سوی آن‌ها به فردی که عدم توانایی او برای گروه تحقیق ما محرز نشود پرداخت نکرده و نمی‌کند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه آذربایجان‌شرقی یادآور شد: هم اکنون 263 زندانی جرایم غیرعمد بدون هر گونه پشتوانه مالی و معنوی در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که مبلغ بدهی این افراد مبلغی در حدود 12 میلیارد تومان است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.