×

بیکاری سربازان وطیفه در محل خدمت یک آفت است

بیکاری سربازان وطیفه در محل خدمت یک آفت است

مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان با فرمانده تیپ مستقل 388 ارتش مستقر در ایرانشهر دیدار کردند

بیکاری-سربازان-وطیفه-در-محل-خدمت-یک-آفت-است

مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان با فرمانده تیپ مستقل 388 ارتش مستقر در ایرانشهر دیدار کردند.

 مرتضی تمیزی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در این دیدار با بیان اینکه بیکاری برای سربازان وظیفه آفت است، افزود: جوان زمانی که بیکار می شود به سمت و سوی مسائل منفی روی می آورد و به همین خاطر تلاش فرماندهان در زمینه پر کردن اوقات فراغت سربازان با ورزش و برنامه های فرهنگی و تفریحی در کاهش تخلفات این قشر مفید و موثر است.

تمیزی با بیان اینکه شخصیت نیروهای وظیفه قبل از ورود به یگان شکل می‌گیرد، اضافه کرد: توجه فرماندهان و مسئولان یگان های نظامی به اصلاح و تربیت سربازان وظیفه در تکمیل شخصیت آنها بی تاثیر نیست.

وی افزود: بحمدالله تلاش سازمان قضایی و فرماندهان در برگزاری کلاس های آگاه‌سازی در مراکز آموزشی و پادگان ها در صیانت از سربازان موثر بوده است.

در ادامه، دادستان نظامی استان از تعامل ارزنده فرمانده تیپ 388 با دادسرای نظامی ناحیه ایرانشهر در جهت پیشگیری از وقوع جرم تقدیر کرد.

محمد میرشکاری گفت: یکی از مواردی که در کاهش نرخ جرایم تاثیر دارد خوشایندسازی محیط خدمتی برای پایوران و سربازان وظیفه است.

وی با اشاره به تأثیر برگزاری کلاس های آگاه سازی قضایی در یگان های نظامی گفت: به رغم گستردگی یگان‌های مستقر در استان، در سال 1394 نسبت به سال 1393 شاهد کاهش نرخ جرایم بوده‌ایم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.