×

قاضی باید نسبت به پوشش و رفتارش در اجتماع دقت داشته باشد

قاضی باید نسبت به پوشش و رفتارش در اجتماع دقت داشته باشد

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه توجیهی قضات جدیدالاستخدام استان آذربایجان غربی در ارومیه گفت قاضی باید همواره مطالعه داشته باشد؛ چرا که قضاوت شغل بسیار دشواری است

قاضی-باید-نسبت-به-پوشش-و-رفتارش-در-اجتماع-دقت-داشته-باشد

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه توجیهی قضات جدیدالاستخدام استان آذربایجان غربی در ارومیه گفت: قاضی باید همواره مطالعه داشته باشد؛ چرا که قضاوت شغل بسیار دشواری است.

 توکل حیدری گفت: امر قضاوت حساسیت خاصی دارد و برای اینکه همکاران جدیدالاستخدام نسبت به این شغل آشنایی پیدا کنند یکسری اطلاعات در فرم های ارزشیابی برای قضات در نظر گرفته شده است.

رئیس کل دادگستری استان خطاب به قضات افزود: کارکنان باید روحیه نظارت پذیری داشته باشند و شما هم باید به زیرمجموعه خود نظارت کافی داشته باشید.

حیدری در ادامه سخنان خود گفت: کار قضاوت کار بسیار سختی است و بسیار هم حساس و آسیب پذیر است. قاضی باید نسبت به پوشش و رفتار خود در اجتماع دقت داشته و کاری را انجام ندهد که در شأن او نباشد و باید نسبت به خیلی از مسائل مانند ارتباط با دوستان و آشنایان دقیق عمل کند.

وی بیان کرد: قاضی باید خوش اخلاق و همیشه مطالعه داشته باشد و اطلاعات خود را به روز نگه دارد.

رئیس دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان سخنان خود اظهار کرد: نسبت به رسیدگی به پرونده ها دقت داشته باشید و با بی توجهی رای صادر نکنید، پرونده ها را به خوبی مطالعه کنید و دستورات قضایی را به درستی بدهید تا سازمان های تابع دچار سردرگمی نشوند و همیشه درک درستی از سیاست‌های دستگاه قضایی داشته باشید.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.