×

تبادیل تجربیات در حوزه حمایت از حقوق کودکان بین ایران و اتریش

تبادیل تجربیات در حوزه حمایت از حقوق کودکان بین ایران و اتریش

هیات جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در یک کنفرانس بین المللی به اتریش سفر کرده است، در دیدار با مقامات این کشور، خواستار تبادل تجربیات در حوزه حمایت از حقوق کودکان بین دو کشور شد

تبادیل-تجربیات-در-حوزه-حمایت-از-حقوق-کودکان-بین-ایران-و-اتریش وکیل 

هیات جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در یک کنفرانس بین المللی به اتریش سفر کرده است، در دیدار با مقامات این کشور، خواستار تبادل تجربیات در حوزه حمایت از حقوق کودکان بین دو کشور شد.

 به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، هیات جمهوری اسلامی ایران متشکل از معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، به منظور شرکت در کنفرانس بین المللی "به سوی دوران کودکی بدون تنبیه" به اتریش سفر کرده است.

در اولین برنامه این سفر، هیات وزارت دادگستری کشورمان با مدیر مرکز حمایت از کودکان وین دیدار کرد.

در این دیدار خانم هدوینگ وولف، مدیر مرکز حمایت از کودکان وین، گزارشی از فعالیت های این مرکز غیر دولتی ارایه کرد و در ادامه نیز عباسی، معاون وزیر دادگستری و الوندی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، ضمن طرح سوالات و ارایه گزارشی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه حمایت از کودکان، خواستار تبادل تجربیات با فعالان حوزه حقوق کودک کشور اتریش شدند.

بر اساس این گزارش، حضور و سخنرانی در کنفرانس، شرکت در چندین میزگرد تخصصی، بازدید از مراکز ویژه کودکان و دیدار با مقامات حقوقی مرتبط با مسایل کودکان اتریش نیز از دیگر برنامه ای این سفر است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.