×

استفاده از دستبند الکترونیک در سال 92 جدی است

استفاده از دستبند الکترونیک در سال 92 جدی است

سازمان زندان‌ها خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای اجرایی شدن طرح دستبند و پابند الکترونیکی از سوی دولت و مجلس است

استفاده-از-دستبند-الکترونیک-در-سال-92-جدی-است وکیل 

سازمان زندان‌ها خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای اجرایی شدن طرح دستبند و پابند الکترونیکی از سوی دولت و مجلس است.

"غلامحسین اسماعیلی" در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران درباره اجرای طرح دستبند و پابند الکترونیکی اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که استفاده از این سیستم‌ها به عنوان فناوری نوین دارد، استفاده از سیستم مراقبیت الکترنیکی در سال 92 جدی است.
 
رئیس سازمان زندان‌ها افزود: طرح دسبند الکترونیک در مجلس و دولت برای تطبیق با قانون مجازات اسلامی و تخصیص اعتبارات در حال بررسی بوده که با تایید آن و تخصیص بودجه لازم این طرح عملی خواهد شد. وی تصریح کرد: اگر در بودجه 92 اعتبار لازم برای این امر پیش‌بینی شود در سطح گسترده انجام شده و اگر پیش‌بینی نشده باشد در سطح محدودتر و با همان بودجه خود سازمان اجرایی خواهد شد.
 
اسماعیلی با تاکید بر اینکه اجرای طرح دستبند و پابند الکترونیکی نیازمند بودجه اختصاصی است، گفت: سازمان زندان‌ها خواستار اعتبارات لازم برای اجرایی شدن این امر از دولت و مجلس بوده که با عنایات رئیس قوه قضاییه به هر شکل این پروژه در سال جاری اجرایی خواهد شد.
 
رئیس سازمان زندان‌ها خاطرنشان کرد: دستبندها و پابندهای الکترونیکی از قابلیت رصد و ردیابی فرد در موقعیت‌های مختلف برخوردار بوده و سازمان زندان‌ها با هدف مراقبت از زندانیان از این وسیله استفاده می‌کند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.