×

نمایش بارکد برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

نمایش بارکد برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

فیلم «بارکد» آخرین ساخته مصطفی کیایی با هدف جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در پردیس سینمایی کوروش اکران خواهد شد

نمایش-بارکد-برای-آزادی-زندانیان-جرایم-غیرعمد

فیلم «بارکد» آخرین ساخته مصطفی کیایی با هدف جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در پردیس سینمایی کوروش اکران خواهد شد.

 با حضور عوامل فیلم سینمایی بارکد و هم‌چنین جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های موسیقیایی کشور، آخرین اثر کمدی مصطفی کیایی، روز دوشنبه 31 خردادماه راس ساعت 20:30 در پردیس سینمایی کوروش اکران و تمامی عواید این اقدام خیرخواهانه صرف آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه می‌شود.

این فیلم که از نوزده خرداد به چرخه اکران اضافه شده و در نمایش 10 روز خود به فروش بالای 1 میلیارد تومانی دست یافته است، در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بخش بهترین اثر کمیک از نگاه مخاطب فیلم برگزیده انتخاب شد.

«بارکد» با بازی بهرام رادان، سحر دولت‌شاهی، بهاره کیان افشار، محسن کیایی، پژمان بازغی و رضا کیانیان تا به امروز در گیشه با استقبال خوب مخاطبان همراه بوده است.

شرکت فیلمیران به عنوان مسوول پخش این فیلم که تا کنون بیش از 300 بلیت این نمایش ویژه را هم پیش فروش کرده، قیمت بلیت این سانس را که به امور خیریه اختصاص دارد 50 هزار تومان اعلام کرده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.