×

شیوه های قدیمی ثبت اسناد در کشور کنار گذاشته می شود

شیوه های قدیمی ثبت اسناد در کشور کنار گذاشته می شود

معاون رئیس قوه قضاییه به سیاست سازمان ثبت اسناد و املاک اشاره کرد و گفت سیاست سازمان بر این است تا شیوه های قدیمی مبتنی بر مراجعات مکرر مردم را کنار گذارد که البته در این راستا قدم هایی نیز برداشته شده تا با شیوه های مدرن به مردم خدمات ارائه دهیم

شیوه-های-قدیمی-ثبت-اسناد-در-کشور-کنار-گذاشته-می-شود

معاون رئیس قوه قضاییه به سیاست سازمان ثبت اسناد و املاک اشاره کرد و گفت: سیاست سازمان بر این است تا شیوه های قدیمی مبتنی بر مراجعات مکرر مردم را کنار گذارد که البته در این راستا قدم هایی نیز برداشته شده تا با شیوه های مدرن به مردم خدمات ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  ایسنا منطقه البرز، احمد تویسرکانی در مراسم افتتاح ساختمان ثبت اسناد و املاک ماهدشت کرج ، گفت: با بازنگری که  سال گذشته در تشکیلات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صورت گرفته است تشکیلات به خوبی ارتقا یافته و توسعه در بخش های دیگر نیز برنامه ریزی شده است.

تویسرکانی بر لزوم شفاف سازی میان استان تهران و البرز تاکید کرد و گفت: تجمیع و تفکیک پرونده های ثبتی در مناطق به جهت ساماندهی به وضعیت ثبتی باید مورد پیگیری قرار گیرد.

معاون رئیس قوه قضاییه از اولویت اجرای کاداس در البرز خبر داد و افزود:  در شروع ایجاد شبکه تحدید حدود ملی که در قانون جامع کاداس پیش بینی شد، نخستین استانی که در کشور این طرح را اجرایی کرده البرز بوده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه‌ها برای اجرای فوری این طرح تجهیز شده‌اند، تصریح کرد: مستندات مالکیت دولت باید به صورت جدی ارائه شود و اداره ثبت اسناد استان نیز در این خصوص  مکلف به پیگیری است.

این مسئول در پایان به  سیاست سازمان ثبت اسناد و املاک  اشاره کرد وگفت: سیاست سازمان بر این است تا شیوه های قدیمی  مبتنی بر مراجعات مکرر مردم را کنار گذارد که البته در این راستا قدم هایی نیز برداشته شده تا با شیوه های مدرن به مردم خدمات ارائه دهیم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.