×

رای دیوان عدالت اداری درباره پرداخت فوق‌العاده جذب و پاداش خدمت بازنشستگان در مناطق محروم

رای دیوان عدالت اداری درباره پرداخت فوق‌العاده جذب و پاداش خدمت بازنشستگان در مناطق محروم

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در موضوع پرداخت فوق‌العاده جذب و پاداش خدمت در مناطق محروم در حق کسانی که بازنشسته شده‌اند، رای وحدت رویه صادر کرد

رای-دیوان-عدالت-اداری-درباره-پرداخت-فوق‌العاده-جذب-و-پاداش-خدمت-بازنشستگان-در-مناطق-محروم

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در موضوع پرداخت فوق‌العاده جذب و پاداش خدمت در مناطق محروم در حق کسانی که بازنشسته شده‌اند، رای وحدت رویه صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری در این باره به این شرح است: « اولاً: تعارض در مدلول آراء مذکور محرز است. ثانیاً: نظر به این که پرداخت فوق العاده های موضوع قانون جذب نیروی انسانی به نقاط محروم و دورافتاده و مناطق جنگی مصوب 7/ 12/ 1367 در حق کسانی که بازنشسته شده‌اند به لحاظ غیر مستمر بودن موجب تغییر در میزان مستمری بازنشستگی نخواهد شد، بنابراین ضرورتی برای طرف دعوا قرار دادن صندوق بازنشستگی یا سازمان بازنشستگی مستخدم بازنشسته وجود ندارد. با توجه به مراتب رأی شعبه دهم دیوان عدالت اداری به شماره دادنامه 8909970901001091 29/ 9/ 1389 در حدی که بدون طرف دعوا قرار گرفتن صندوق یا سازمان بازنشستگی، به شکایت رسیدگی کرده است، صحیح و موافق مقررات است. این رأی به استناد بند 2 ماده 19 و ماده 43 قانون دیوان عدالت اداری برای شعب دیوان و سایر مراجع اداری مربوط در موارد مشابه لازم الاتباع است».

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.