×

ربات وکیل هم به بازار آمد، اگر ناعادلانه جریمه شدید وکیل بگیرید!

ربات وکیل هم به بازار آمد، اگر ناعادلانه جریمه شدید وکیل بگیرید!

طراحی و کاربرد یک ربات هوشمند برای بررسی مشکلات جرایم رانندگی تاکنون نتایج قابل توجهی در لندن و نیویورک داشته است

ربات-وکیل-هم-به-بازار-آمد،-اگر-ناعادلانه-جریمه-شدید-وکیل-بگیرید! وکیل 

طراحی و کاربرد یک ربات هوشمند برای بررسی مشکلات جرایم رانندگی تاکنون نتایج قابل توجهی در لندن و نیویورک داشته است.

تاکنون بارها برای همه ما پیش آمده که با جرایم رانندگی روی اتومبیل شخصیمان مواجه شویم یا موقع دریافت برگه خلافی با جرایمی روبرو شویم که آنها را ناعادلانه می‌دانیم.

بر اساس گزارش روزنامه ایندیپندنت، طراحی و ساخت اپلیکیشنی در این رابطه توسط یک نوجوان در انگلیس تاکنون نتایج جالب توجهی در پی داشته است.

ربات هوشمند «پرداخت نکن»(DoNotPay) وکیلی آنلاین است که تاکنون توانسته به 160 هزار نفر در شهرهای نیویورک و لندن کمک کند تا برگه‌های جریمه‌ای که به نظرشان ناعادلانه می‌آید پرداخت نکنند.

«پرداخت نکنید»(DoNotPay)- یک سایت است که به مردم کمک می‌کند بهترین راه را برای مواجه شدن با چالشی به نام «جریمه رانندگی» انتخاب کنند.

طبق گفته‌های «جاشوا برودر» خالق نوجوان این سیستم جالب، خدمات این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد یادبگیرند چگونه با معضل صدور جریمه‌هایی که ناعادلانه صادر شده‌اند برخورد کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن شرایطی را فراهم می‌کند تا آنها بتوانند مشکل خود را با مقامات در ارتباط بگذارند.

از ابتدا تا انتهای راه استفاده از این سیستم برای یک کاربر که می‌خواهد یک جریمه نادرست را گزارش و پیگیری کند کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد.

بر اساس این گزارش، تاکنون ،از 250 هزار موردی که از این سیستم استفاده کرده‌اند 160 هزار نفر موفق شدند از طریق این روش جدید جریمه‌های نادرست را لغو کنند.

نسخه آزمایشی این سیستم ربات هوشمند برای اولین بار در پاییز گذشته برای دیدن عموم به نمایش گذاشته شد.

برای اولین بار از این سیستم در شهرهای لندن و نیویورک استفاده شد و در حال حاضر قرار است استفاده از این سیستم به دیگر شهرها نیز تسری پیدا کند.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.