×

کاهش 15 6 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در سه ماهه امسال

کاهش 15 6 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در سه ماهه امسال

دکتر آمیان از کاهش 15 6 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی خبرداد و گفت درسه ماهه اول سال 95 جاده ها و خیابان های استان کرمان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش 15 6 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی مواجه شد

کاهش-15-6-درصدی-تلفات-ناشی-از-حوادث-رانندگی-در-سه-ماهه-امسال

 دکتر آمیان از کاهش 15.6 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی خبرداد و گفت: درسه ماهه اول سال 95 جاده ها و خیابان های استان کرمان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش 15.6 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی مواجه شد .

از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر آمیان مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان از کاهش تلفات جاده ای استان کرمان در فصل بهار امسال خبر داد .

وی گفت : جاده های برون شهری ، روستایی و محدوده های درون شهری با 217 نفر تلفات ناشی از حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش 40 نفری تلفات مواجه شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: با توجه به مدیریت جاده های استان از طریق پلیس راه جنوب و پلیس راه شمال خوشبختانه هم در جاده های جنوب و هم در جاده های شمال در سه ماهه اول سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل این درصد از کاهش تلفات حکم فرما است و همین نسبت کاهش هم در تلفات حوادث رانندگی محدوده های درون شهری مشهود است .

دکترآمیان اظهار امیدواری کرد در سال 95 شاهد کاهش تلفات انسانی در حوادث رانندگی استان کرمان و در سطح کشور باشیم.

گفتنی است حوادث رانندگی سه ماهه اول سال 95 محدوده های درون شهری استان با 46 نفر ، محورهای برون شهری 127 نفر و محورهای روستایی هم 36 نفر تلفات همراه بودند که جاده های جنوب سهمی 53 نفره و جاده های شمال استان سهمی 115 نفره از تلفات را به خود اختصاص داده اند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.