×

کاهش 17 درصدی تلفات حوادث رانندگی در سیستان و بلو چستان

کاهش 17 درصدی تلفات حوادث رانندگی در سیستان و بلو چستان

در سه ماهه نخست سال جاری 233 نفر در استان سیستان و بلوچستان در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات حوادث رانندگی 282 نفر بود، 17 درصد کاهش یافته است

کاهش-17-درصدی-تلفات-حوادث-رانندگی-در-سیستان-و-بلو-چستان

 در سه ماهه نخست سال جاری 233 نفر در استان سیستان و بلوچستان در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات حوادث رانندگی 282 نفر بود، 17 درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان سیستان وبلوچستان ، از کل تلفات حوادث رانندگی در سه ماهه ابتدایی سال جاری 174 نفر مرد و 59 نفر زن بودند.

در این مدت محورهای برون شهری با 167 کشته بیشترین تعداد تلفات حوادث رانندگی را به خود اختصاص می دهند. پس از آن محورهای روستایی با 46 و دورن شهری با 20 فوتی بیشترین تعداد کشته را در بر می گیرند.

بر اساس این گزارش در سه ماهه نخست امسال شهرستانهای ایرانشهر با 53، زاهدان با 47 و زابل با 41 فوتی بیشترین و شهرستان های خاش با 30، سراوان با 23 ، چابهار با 16 و نیکشهر با23 فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته اند.

اما آمار مصدومان حوادث رانندگی در این مدت با کاهش 7 درصدی مواجه بود. در سه ماهه اول امسال یک هزار و465 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان سیستان وبلوچستان مراجعه کردند که یکهزار و132 نفر از آنان مرد و 333 نفر زن بودند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.