×

لزوم تقویت حلقه های صالحین در مجموعه قوه قضاییه

لزوم تقویت حلقه های صالحین در مجموعه قوه قضاییه

فرمانده مرکز بسیج قوه‌ قضاییه بر لزوم تقویت حلقه‌های صالحین در مجموعه قوه قضاییه تاکید کرد و گفت تشکیل گروه‌های 12 نفره تا 22 نفره در قالب حلقه‌های صالحین در مجموعه قوه قضاییه تاکنون بسیار مثمرثمر بوده است

لزوم-تقویت-حلقه-های-صالحین-در-مجموعه-قوه-قضاییه

فرمانده مرکز بسیج قوه‌ قضاییه بر لزوم تقویت حلقه‌های صالحین در مجموعه قوه قضاییه تاکید کرد و گفت: تشکیل گروه‌های 12 نفره تا 22 نفره در قالب حلقه‌های صالحین در مجموعه قوه قضاییه تاکنون بسیار مثمرثمر بوده است.

به گزارش ایسنا محمدرضا صارمی در دیدار با کارکنان بسیجی دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حلقه‌های صالحین ابزاری برای رسیدن به اهداف عالیه بسیج است. نیروهای بسیجی بازوان راستین نظام بوده و هستند و امروز جذب حداکثری مهمترین چیزی است که در بسیج مدنظر است که این مهم از طریق تقویت حلقه‌های صالحین محقق می‌شود.

وی ادامه داد: تاثیری که حلقه‌های صالحین دارند از گروه‌ها و فضای مجازی که پایدار و مقاوم نیستند بیشتر است. تشکیل گروه‌های 12 نفره تا 22 نفره در قالب حلقه‌های صالحین تاکنون بسیار مثمرثمر بوده است. نگاه به نقشه راه رهبری و ولایت نقشه راه ما بسیجیان است و هر جا که پشت سر ولایت حرکت کرده‌ایم توفیق داشته‌ایم.

وی افزود: انقلابی بودن و انقلابی ماندن و پایبندی به استقلال کشور نیز از مباحثی است که بسیجیان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. یادواره شهید ابراهیم کریمی با روحیه بسیجی در سراوان برگزار شد و بسیار باشکوه و در شأن آن شهید بزرگوار بود که جای قدردانی دارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.