×

37 فقره برداشت از حساب در پی افشان رمز بانکی

37 فقره برداشت از حساب در پی افشان رمز بانکی

یک سارق اینترنتی که 37 فقره از حساب شاکی به مبلغ یک میلیون 170 هزار ریال به صورت غیر مجاز برداشت کرده بود توسط پلیس فتا زنجان شناسایی و دستگیر شد

37-فقره-برداشت-از-حساب-در-پی-افشان-رمز-بانکی وکیل 

یک سارق اینترنتی که 37 فقره از حساب شاکی به مبلغ یک میلیون 170 هزار ریال به صورت غیر مجاز برداشت کرده بود توسط پلیس فتا زنجان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرگرد "‌جواد شعبانپور " رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان در باره این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر برداشت غیر قانونی از حساب یک نفر به صورت اینترنتی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد فردی به نام " الف – ق " با دسترسی به اطلاعات حساب شاکی از طریق اینترنت 37 فقره به منظور پرداخت قبوض به مبلغ یک میلیون 170 هزار ریال برداشت کرده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با مشخص شدن موضوع، متهم شناسایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی با اعلام اینکه متهم به برداشت غیر قانونی اعتراف کرد از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری اطلاعات حساب بانکی خود کوشا بوده و اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

سرگرد شعبانپور ادامه داد: شهروندان در هنگام خرید به هیچ عنوان کارت خود را در اختیار فروشندگان نگذارند و رمز آن را به فروشنده اعلام نکنند و خود عملیات بانکی را انجام دهند.

منبع:
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

منبع : پلیس فتا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.