×

مسمتندسازی املاک، اقدامی مهم در برخورد با موقوفه خواران است

مسمتندسازی املاک، اقدامی مهم در برخورد با موقوفه خواران است

اقبال گفت یکی از برنامه‌های مهم و راهبردی در برخورد با موقوفه خواران، مستندسازی املاک وقفی است که از این طریق می‌توان دست سوء استفاده گران را کوتاه کرد

مسمتندسازی-املاک،-اقدامی-مهم-در-برخورد-با-موقوفه-خواران-است

 اقبال گفت: یکی از برنامه‌های مهم و راهبردی در برخورد با موقوفه خواران، مستندسازی املاک وقفی است که از این طریق می‌توان دست سوء استفاده گران را کوتاه کرد.

مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه عظیم وقف در اسلام و لزوم پاسداری از حقوق موقوفات، یکی از برنامه‌های ما همکاری بیش از پیش با ادارات اوقاف استان فارس در امر صدور اسناد املاک وقفی خواهد بود و پرسنل متعهد ثبت فارس بر اساس عمل به تعهد، از هیچ کوششی جهت حراست از حقوق موقوفات دریغ نمی‌نمایند.

وی گفت: این اداره کل با صدور 944 سند مالکیت موقوفات در چهارماهه ابتدایی سال جاری رشد 136 درصدی در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بوده که این امر نشان دهنده تعهد بالای کارکنان ثبت فارس در دفاع از حقوق وقف است.

اقبال افزود: یکی از برنامه‌های مهم و راهبردی در برخورد با موقوفه خواران، مستندسازی املاک وقفی است که از این طریق می‌توان دست سوء استفاده گران را کوتاه کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در چهارماهه ابتدایی سال گذشته تعداد 399 سند جهت موقوفات این استان فارس صادر گردیده است.

مدیرکل ثبت استان فارس در پایان گفت: اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس با صدور 2 هزار و 34 سند مالکیت موقوفات در سال گذشته، در بین ادارات ثبت کشور حائز رتبه نخست گردیده است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.