×

اختلاف 20 ساله دو برادر با قتل یکی به پایان رسید

اختلاف 20 ساله دو برادر با قتل یکی به پایان رسید

یک مرد 40 ساله با ادعای اینکه با برادر 20 سال است اختلاف دارد وی را با ضربه‌ چاقو به قتل رساند

اختلاف-20-ساله-دو-برادر-با-قتل-یکی-به-پایان-رسید

یک مرد 40 ساله با ادعای اینکه با برادر 20 سال است اختلاف دارد وی را با ضربه‌ چاقو به قتل رساند.

 در ساعت 8:30 روز 9 شهریور و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره جنایت در خیابان سپیده جنوبی – خیابان گره گشا به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل مشخص شد که فردی حدودا 55 ساله بنام عبدالرضا بر اثر اصابت چاقو از ناحیه گردن دچار خونریزی شدید شده و بر اثر خونریزی و جراحت شدید فوت کرده است.

با اعلام خبر جنایت به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی ، تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بررسی تیم صحنه اداره دهم و عوامل تشخیص هویت پلییس آگاهی تهران بزرگ حکایت از آن داشت که مقتول ابتدا در داخل خودرو سواری آردی شخصی اش مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته ( وجود آثار خون در داخل خودرو ) و در ادامه  مقتول پس از خروج از خودرو در فاصله ای حدودا سه متری از خودرو بر روی زمین افتاده و بر اثر خونریزی شدید فوت کرده است.

کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل سکونت مقتول اطلاع پیدا کردند که محل جنایت تا محل سکونت مقتول تنها چند ده متر فاصله داشته و طبق اظهارات اعضای خانواده مقتول، وی در ساعت 8 جهت عزیمت به محل کارش از خانه خارج شده که پس از دقایقی ، اعضای خانواده عبدالرضا با مراجعه همسایگان به در منزل از وقوع جنایت و مرگ مقتول اطلاع حاصل کرده اند.

در بررسی میدانی محل جنایت، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که محل پارک خودروی مقتول در محلی بوده که یک سوپر مارکت مجهز به دوربین های مداربسته در آنجا قرار دارد و دوربین های مغازه نیز دقیقا مشرف به محل پارک خودروی متعلق به مقتول بودند . بلافاصله تصاویر دوربین های مداربسته توسط کارآگاهان اداره دهم مورد بازبینی قرار گرفت و کارآگاهان با راهنمایی اعضای خانواده مقتول موفق به شناسایی هویت قاتل شدند.

با شناسایی هویت ضارب از طریق تصاویر بدست آمده از طریق دوربین مداربسته مشخص شد که قاتل کسی نبوده جز برادر مقتول بنام محمد 40 ساله که اعتیاد شدیدی نیز به مصرف موادمخدر دارد و همین موضوع از سال های گذشته باعث اختلاف شدید دو برادر با یکدیگر بوده است.

 

با شناسایی برادر مقتول بعنوان قاتل و متهم پرونده، بلافاصله محل سکونت وی در منطقه خاوران – شهرک انقلاب شناسایی، کارآگاهان به این محل مراجعه و او را در داخل خانه در حین مصرف موادمخدر !!! دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان داشت: پس از سوار شدن برادرم به ماشین، پیش از روشن نمودن خودرو و در حالیکه به علت شدت گرما وی اقدام به پایین آوردن شیشه ماشین کرده بود ، به ماشین وی نزدیک شده و با چاقویی که آنرا در داخل کیف دستی خود پنهان کرده بودم، ضربه ای به سمت گردنش پرتاب کردم و در حالیکه برادرم از ناحیه گردن دچار خونریزی شدید شده بود از محل متواری شدم.

متهم در تحقیقات اولیه و در خصوص انگیزه جنایت، علت مشخصی را بیان نکرد و صرفا عنوان داشت که اختلاف ما از حدود 20 سال پیش آغاز شد و نهایتا به اینجا ختم شد که تصمیم به قتل برادرم گرفتم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب، موضوع به بازپرس پرونده اعلام و برابر هماهنگی های لازم با مرجع قضایی انجام شد.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.