×

نگاه بغض آلود به زندانی باید تغییر کند

نگاه بغض آلود به زندانی باید تغییر کند

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه هدف سازمان زندان ها کاهش جمعیت کیفری، تغییر نگرش جامعه به زندان و اصلاح و تربیت زندانیان به منظور بازگشت زندانیان به زندگی شرافتمندانه اجتماعی است، گفت باید بتوانیم نگاه بغض آلود به زندانی که در جامعه وجود دارد را به نگاه اصلاحی و تربیتی تغییر دهیم

نگاه-بغض-آلود-به-زندانی-باید-تغییر-کند

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه هدف سازمان زندان ها کاهش جمعیت کیفری، تغییر نگرش جامعه به زندان و اصلاح و تربیت زندانیان به منظور بازگشت زندانیان به زندگی شرافتمندانه اجتماعی است، گفت: باید بتوانیم نگاه بغض آلود به زندانی که در جامعه وجود دارد را به نگاه اصلاحی و تربیتی تغییر دهیم.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، یدالله موحد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا اظهار کرد: این حادثه به واسطه بی کفایتی آل سعود اتفاق افتاد.

وی افزود: مدیرکل سابق زندان های کرمان 34 سال خدمت صادقانه داشته که 30 سال از این مدت در سازمان زندان ها بوده و خدمات ارزشمندی به ویژه در شش سال اخیر در زندان های استان کرمان انجام داده است.

موحد با بیان اینکه مدیریت زندان‌ها کار خطیر و حساس و با پیچیدگی های ظریف و خاص خود است و طی شش سال اخیر آقای ولی نیا به خوبی از عهده این وظیفه حساس برآمده است، بیان کرد: یکی از خدمات خوب ایشان راه اندازی بازداشتگاه موقت در مرکز استان با ظرفیت بیش از 400 نفر با یک هزار و 800 متر زیربنا بود که کمک شایان توجهی به ساماندهی زندانیان کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه ایشان حجم بالایی از کارهای اصلاحی و تربیتی را در زندان های استان انجام داد و حضور فعال و چشمگیری در همه بخش ها داشته است، افزود: آقای امیری نیز تجربه مدیریتی در زندان‌ها در سه استان دارد و قطعا راهکارها، برنامه‌ها و تجربیات نویی با خود دارد تا کارهای مدیران قبلی استان را تکمیل کند.

موحد اظهار کرد: ایشان از استان کرمان شناخت خوبی دارد و با فرصت ها و تهدیدهای استان آشناست و اقبال خوبی از ورود ایشان در استان صورت  گرفته است و به این دلایل پیش بینی می کنیم موفقیت های خوبی حاصل شود و بتوانیم برنامه های جدیدی را در زندان ها طراحی، دنبال و اجرا کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه هدف سازمان زندان‌ها کاهش جمعیت کیفری، تغییر نگرش جامعه به زندان و اصلاح و تربیت زندانیان به منظور بازگشت زندانیان به زندگی شرافتمندانه اجتماعی است، گفت: باید بتوانیم نگاه بغض‌آلود به زندانی که در جامعه وجود دارد را به نگاه اصلاحی و تربیتی تغییر دهیم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.