×

دستگیری فروشنده فیلتر شکن در اینترنت-فروش نرم افزارهای غیرقانونی جرم است

دستگیری فروشنده فیلتر شکن در اینترنت-فروش نرم افزارهای غیرقانونی جرم است

پسر جوانی که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی اقدام به فروش فیلترشکن کرده بود با تلاش ماموران پلیس فتا قزوین شناسایی و دستگیر شد

دستگیری-فروشنده-فیلتر-شکن-در-اینترنت-فروش-نرم-افزارهای-غیرقانونی-جرم-است وکیل 

پسر جوانی که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی اقدام به فروش فیلترشکن کرده بود با تلاش ماموران پلیس فتا قزوین شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد مختاری نسب در این باره اظهار داشت: در راستای شناسایی متخلفان فضای مجازی و افزایش امنیت کاربران و در پی رصد و پایش فضای مجازی، سایتی که گرداننده آن اقدام به تبلیغ و فروش نرم افزارهای فیلترشکن و غیرقانونی می کرد، شناسایی شد.
 
وی افزود: پس از بررسی ها و تحقیقات تخصصی انجام شده متهم که اهل و ساکن تاکستان بود، شناسایی و دستگیر شد. با انتقال متهم به اداره پلیس او در بازجویی ها با اعتراف به فروش نرم افزار های فیلترشکن گفت: گمان نمی کردم که فروش اینگونه نرم افزارها غیرقانونی بوده و اکنون از کرده خود پشیمان هستم.
 
رییس پلیس فتا قزوین هشدار داد: تبلیغ و فروش نرم افزارهای فیلترشکن‌ و آموزش روش‌های عبور از سامانه‌های فیلترینگ، برابر قانون جرائم رایانه‌ای، جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخورد می کند. متهم این پرونده نیز به دلیل آشنا نبودن با جرایم رایانه ای با این مشکل مواجه شد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.