×

خبرگزاری فارس برگ سبز ناجا سند رسمی محسوب می شود

خبرگزاری فارس برگ سبز ناجا سند رسمی محسوب می شود

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت امروزه باید کار مردم تسهیل شود و به عقیده من برگ سبز ناجا سند رسمی محسوب می‌شود

خبرگزاری-فارس-برگ-سبز-ناجا-سند-رسمی-محسوب-می-شود وکیل 

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: امروزه باید کار مردم تسهیل شود و به عقیده من برگ سبز ناجا سند رسمی محسوب می‌شود.

حسن نوروزی، در خصوص اختلاف‌نظر نیروی انتظامی با کانون سردفتران پیرامون ثبت سند خودرو، اظهار داشت: از همان زمان که در مجلس هشتم این موضوع مطرح شد قانون به نحوی تنظیم شد که می‌توانستند از آن استفاده دوپهلو کنند.

وی افزود: ما همان زمان هم گفتیم چه کانون سردفتران و چه نیروی انتظامی در صورتی که کار مردم را آسان کنند اقدامشان درست و سند صادره از سوی آنها معتبر است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: اگر بخواهیم مردم را در نظر بگیریم باید بگویم کاری که ناجا انجام می‌دهد بهتر است چرا که هم وجه مختصری می‌گیرد و هم روند انجام کارها از سوی نیروی انتظامی سریع‌تر است.

نوروزی با بیان اینکه کانون سردفتران هم در این زمینه حق دارد، گفت: اما امروزه باید کار مردم تسهیل شود و به عقیده من برگ سبز ناجا سند رسمی محسوب می‌شود.

وی در واکنش به سخنان سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر اینکه اگر ناجا از مجلس تفسیر قانون نخواهد، به محاکم اعلام می‌شود که برگ سبز ناجا باید یک سند عادی محسوب شود، گفت: این هم یک نظر است اگر مشکلی وجود دارد استفساریه بدهند تا مجلس پاسخ دهد اما صحبت من این است که وقتی با کار ناجا هزینه و وقت کمتری از مردم گرفته می‌شود چرا نباید این کار ادامه پیدا کند؟

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.