×

متهم اسید پاشی فکر می کردم داخل بطری آب است

متهم اسید پاشی فکر می کردم داخل بطری آب است

سه سال قبل با آرزو در منطقه پونک آشنا شدم و او این سه سال با من زندگی می‌کرد، روز وقوع حادثه آرزو در منزل من بود و قبل از اینکه به خانه من بیاید با چند پسر قماربازی کرده بود

متهم-اسید-پاشی-فکر-می-کردم-داخل-بطری-آب-است وکیل 

سه سال قبل با آرزو در منطقه پونک آشنا شدم و او این سه سال با من زندگی می‌کرد، روز وقوع حادثه آرزو در منزل من بود و قبل از اینکه به خانه من بیاید با چند پسر قماربازی کرده بود...

ساعت 10:10 سی‌ام شهریور سال جاری وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان 27 گیشا به مأموران کلانتری 137 نصر اعلام شد که با حضور مأموران در محل اعلام خبر و با بررسی‌های اولیه مشخص شد دختر جوانی به نام آرزو مورد اسیدپاشی قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است.

همچنین تحقیقات از اهالی محل این حادثه انجام شد و یکی از همسایگان محل حادثه به مأموران گفت: حدود ساعت 9 صبح بود که صدای «سوختم سوختم» از حیاط شندیدم، زمانی که به حیاط آمدم، متوجه شدم آرزو سوخته که دقایقی بعد توسط پسر جوانی با خودروی شاسی بلندی از اینجا به بیمارستان رفتند.

با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد آرزو توسط پسر جوانی به نام هومن به بیمارستان منتقل شده و هومن پس از رساندن آرزو به بیمارستان از آنجا متواری شده است؛ همین سرنخ کافی بود که کارآگاهان برای دستگیری هومن وارد عمل شوند و ساعاتی پس از این حادثه موفق به دستگیری وی در منطقه یافت‌آباد شدند، هومن در همان ابتدای تحقیقات به جرمش اعتراف کرد.

هومن پیش از ظهر امروز به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: 28 سال سن دارم و در حوزه املاک مشغول فعالیت هستم، حدود سه سال قبل با آرزو در منطقه پونک آشنا شدم و او این سه سال با من زندگی می‌کرد، پس از مدتی متوجه شدم آرزو دزد است و حساب عابر‌بانک مرا خالی کرده است، به خاطر همین او را از خانه‌ام بیرون کردم اما آرزو هر بار پشت در خانه من می‌آمد و التماس می‌کرد که به منزلم راهش بدهم، روز وقوع حادثه آرزو در منزل من بود و قبل از اینکه به خانه من بیاید با چند پسر قماربازی کرده بود، آرزو در تلفن همراهش صدای پسرهایی که با آنها قماربازی کرده بود را برای من پخش کرد که همین موضوع باعث آغاز درگیری بین ما شد.

وی ادامه داد: پس از اینکه جر و بحث بینمان بالا گرفت، من بطری که درش باز بود را از روی کابینت برداشتم و محتوی داخل بطری را به بدن آرزو پاشیدم که آرزو داد و فریاد کرد و گفت سوختم، آرزو می‌گفت داخل آن بطری مایع لوله باز کن بوده اما من خبر نداشتم و فکر می‌کردم آب داخل بطریست، آنجا خانه من بود اما همیشه آرزو در منزلم رفت‌و‌آمد داشت، من مشکل روحی و روانی و سابقه بستری در بیمارستان دارم.

پس از اظهارات هومن، وی به دستور بازپرس امور جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و بررسی‌های بیشتر در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.