×

مهر برای مهر سه پدر زندانی را آزاد کرد

مهر برای مهر سه پدر زندانی را آزاد کرد

آغاز سال تحصیلی کمپین «مهــر برای مهر» زمینه‌ساز آزادی سه دانش‌آموز ابتدایی شد که پدر آن‌ها تا پیش از ما ه مهر به دلیل ارتکاب یک جرم غیرعمد در زندان به سرمی‌بردند

مهر-برای-مهر-سه-پدر-زندانی-را-آزاد-کرد

آغاز سال تحصیلی کمپین «مهــر برای مهر» زمینه‌ساز آزادی سه دانش‌آموز ابتدایی شد که پدر آن‌ها تا پیش از ما ه مهر به دلیل ارتکاب یک جرم غیرعمد در زندان به سرمی‌بردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، سه نفر از زندانیان غیرعمدی که فرزند کلاس اولی داشتند در آستانه آغاز سال تحصیلی به همت و همیاری جمعی از هنرمندان سینما و و تلویزیون در قالب کمپین حمایتی تشکیل شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام از بند حبس آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

در این طرح که از 22 شهریور ماه آغاز و تا ابتدای مهر نسبت به جمع‌آوری کمک‌‎های مردمی امتداد داشت، سامانه «هف‌هشتاد» نیز با قرار دادن کد اختصاصی «مدرسه» در صفحه نخست خود در جلب مشارکت‌های مردمی نقش مهمی داشت به طوری که علی‌رغم سقف 200 هزار تومانی پرداخت‌ها از این محل تعداد 5 هزار و سی و سه نیکوکار با واریز مبلغی معادل 500 میلیون ریال در این طرح مشارکت داشتند.

مجله ویدئویی «‌تی‌وی‌پلاس» و جمعی از ورزشکاران از دیگر حامیان این طرح بودند که تا پاییـز (فصل گشایش مدرسه‌ها) بهاری را در فضای فسرده خانواده‌های این مددجویان نیازمند به ارمغان آوردند.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.